Nou dit dus. Waarom zou je je hal/hang warm stoken in deze tijden dat we wat zuiniger aan zouden moeten doen met energiebronnen.
Mja, hier is het gemiddeld zo'n 18/18.5 graad ipv boven de 20 wat ik hier altijd lees dus ik vind ons al heel zuinig.
Tussen warm en tot op het vriespunt is nogal een verschil. Bij ons is het in de gang nu al 7 graden. Niet warm te krijgen.
Omdat het fijn is al het overal in huis behangelijk is, om de overgang niet zo groot te maken en voor eventueel natte jassen, schoenen etc
Ja bij ons ook, we hebben 2 weken geleden een gordijn opgehangen en dat werkt echt goed, het voelt al wat aangenamer.
Hier ook een gordijn met tocht beest. Het is anders niet te harden. Elke keer als de deur naar de kamer dan openging werd de kamer heel koud. Helaas geen radiator en ook niet opkorte termijn een betere deur
Hij zit hier ook op slot, helpt helaas niet. Zit altijd op slot omdat het alleen een deurkruk is die zo open is en ik anders ineens een paar peuters kwijt ben
Hier ook een koude gang. Ik laat dat zo. Verwarming niet aan, geen gordijn. Als het zo koud is als nu zijn wij er gewoon maar heel even. Als mijn kinderen er zouden spelen zouden ze er snel genoeg van hebben, haha. Maar ga voor die paar weken per jaar er niets aan doen.