Verandering van provider.

Discussie in 'De lounge' gestart door knap, 17 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knap

knap Niet meer actief

Van af morgen zou ik online tv internet en telefoon af nemen.

Het modem heb ik al ontvangen de tv ontvanger niet. Ik net bellen.
    Van het is nog niet verstuurd en kan nog 5 werkdagen duren.
    Ik met die man aan de praat ik zeg. Lekker fijn z.n nieuwe klant aantrekken en dan je belofte als provider niet na komen. Het is omdat het opzeggen met ziggo een beetje verkeerd liep en ik nog tot 8 november ook nog ziggo gewoon heb. Anders had ik morgen geen tv gehad. Ik zeg zo ga je toch niet met klanten om. Tja mevrouw daar kan ik niet over zeggen, Ik zeg zorg maar dat het idd binnen die vijf werk dagen is op gelost anders kan je een flinke klacht te gemoed zien... Nou nou mevrouw ik zeg nou het is gewoon raar. Ja maar we hebben zo veel tv ontvangers verstuurt waren door onze voorraad heen ik zeg daar heb ik niks mee te maken. Het contract gaat 18-10 in en wil dus gewoon krijgen waar voor ik een abonnement voor heb afgesloten. Dus ik geef ze nog 5 werk dagen en daarna kunnen ze dus een klacht te gemoed zien.

Hoe zouden jullie het op lossen. En het is toch schandelijk eigenlijk.:(

2. nenny

nenny Actief lid

9 jan 2008
    215
    0
    16
    student
    enkhuizen
    ik zou gewoon eisen om een compensatie, je gaat niet betalen voor een dienst die je niet ontvangt dus zeg maar dat de dagen waarin jij geen tv kan kijken dat je die ook niet in rekening gebracht wilt hebben!

3. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Compensatie vragen.. Toch belachelijk dat je geen tv kunt kijken omdat zij hun zaakjes niet op orde hebben.. Dat je toch nog Ziggo hebt, hebben zij niets mee te maken..

4. knap

knap Niet meer actief

Kan melden dat het allemaal op gelost is. Duurde haast twee weken langer allemaal ook internet en telefoon. Gelukkig had ik nog ziggo dus kon nog wel gewoon online.

Moet zeggen dat ik tot nu toe goed geholpen ben steeds door de online klantenservice. Dus eind goed al goed.

Of er moet een vervolg komen je weet maar nooit. Dus tot nu toe te tevreden hoe het uiteindelijk gelopen is.

Pluimpje voor online.;)

Deel Deze Pagina