Ik heb een laptop met draadloos internet. Die laptop heb ik vaak op schoot op de bank. Als ik me iets ga verzitten en dus de laptop iets opgetild hou, dan ligt het internet eraf, ook wanneer ik dus de laptop naast me neerleg ligt het eraf. Dit is zo irritant. Ik krijg het internet er dan weer op dmv de probleem-oplossing. Weet iemand hoe het kan dat het internet op de laptop na een beetje beweging er direct afligt? Hoe voorkom ik dit?
Ik heb het idee dat je internetkaart ( hoe heet dat ook alweer?) niet goed zit en dus bij beweging loslaat? Oja, netwerkkaart. Heb je een interne of externe?
Volgens mijn man kun je het makkelijkst een externe, draadloze usb adapter kopen. Je kan dan de interne draadloze module van je laptop uitzetten. Want dat is degene die problemen geeft. Dan heb je er als het goed is, geen last meer van. Die dingen kosten gemiddeld 25,- euro. Koop het liefst een 300N variant. Dat is het snelste.
Ik heb gisteravond de laptop helemaal open geschroefd, dat waren wel een stuk of 12 kleine schroefjes. Daar heb ik ook alle schroefjes even goed vastgedraaid. En sindsdien heeft het internet nog niet één keer eraf gelegen. Dus het heeft geholpen. Bedankt voor de antwoorden.