Ik zit er de hele week al tegen aan te hikken. Vandaag was de dag dat ik uitgerekend was. Ik heb er toch meer moeite mee dan ik dacht. Helaas ook nog geen nieuwe zwangerschap in het verschiet.
Ach gossie...heel veel sterkte vandaag! Laat het er allemaal lekker uit iig wanneer je dat nodig vind, lucht heerlijk op!
Dat lijkt me ook een vreselijk gevoel. Sterkte vandaag. Zoek de zon op, kijk naar de wolken. Daar kijkt iemand trots naar beneden, en zwaait even naar zijn mama. Knuffel!
Dank voor al die lieve reacties. Ik moest het even kwijt en er is vandaag niemand op het werk waar ik dat even kwijt kan. Vanochtend in de auto ook al helemaal in tranen door een liedje op de radio.
Mijn zwangerschap ging ook in juni mis en ik zou 14 januari uitgerekend zijn. Hier helaas ook nog steeds niet zwanger. Dus ik denk dat ik een klein beetje weet hoe je je voelt. Sterkte!
Heftig hé! Het zijn van die dagen die je door moet maar die gewoon niet fijn zijn..... Hier afgelopen week de datum dat we hoorden dat het hartje gestopt was. Ook zo'n gekke dag. Nu heb ik het geluk dat er nu een klein meisje in mijn armen ligt. Jij hebt je armen nog leeg..... Sterkte! Dikke knuffel
Sterkte! Het zijn moeilijke dagen, zeker als nog steeds niets hebt om naar uit te kijken. Waar ik het ook erg moeilijk mee had, was de dag dat het precies een jaar geleden was dat ik de miskraam kreeg. Ik was toen zelfs nog zwanger, wist nog niet dat het alweer mis was.
Ach meis, verdrietige dag vandaag! En snap dat t extra naar voelt omdat je nog niet zwanger bent! Hoop dat jullie sterretje snel een broertje of zusje naar de aarde stuurt!
Allemaal bedankt voor de lieve reacties. Vrijdagavond gelukkig een supergezellige verjaardag van een vriendin gehad. En verder ook een druk weekend dus genoeg afleiding gehad. Vanochtend helaas weer ongesteld geworden. Dus weer op naar de volgende ronde. Hopelijk zijn jullie ook weer snel zwanger!
Vandaag is ook mijn uitgerekende dag van de "eerste". Ondanks dat ik weer zwanger ben doet het pijn en brand er hier een kaarsje. Je kindje verliezen vergeet je nooit!