Druk op de blaas !!

Discussion in 'Zwangerschap' started by RamonaBeckers, Sep 3, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. RamonaBeckers

Aug 15, 2009
    62
    0
    0
    NULL
    Sittard (Limburg)
    Hallo iedereen,

Ik heb een vraagje sinds een week ongeveer voel ik me kindje goed bewegen en heb ik vaker echt een druk op me blaas wat niet bepaald fijn is nu vraag ik me af of het kan zijn dat de kleine dat kan zijn waardoor ik die druk voel ,
    Als ik even wat drink ofzo dan is voel ik het gewoon verdwijnen wie heeft dit ook?
    Of moet ik me zorgen gaan maken??:(

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Verplaatst naar zwangerschap.
    Ik ben zwanger, is alleen om te vertellen dat je zwanger bent zodat iedereen je kan feliciteren.
    Elmo

3. RamonaBeckers

Aug 15, 2009
    62
    0
    0
    NULL
    Sittard (Limburg)
    Oepssssss was ook de bedoeling sorry!!

4. joycje

joycje Fanatiek lid

Aug 21, 2009
    1,079
    0
    0
    Het lijkt dan een beetje of je een pakketje in je schoot hebt. Als je blaas leeg is kan de baby ook heel ver na beneden zakken dat voel je dan. Is redelijk normaal hoor.
    Dat is ook één van de redenen waarom ze bij de 20 weken echo je vragen wat te drinken zodat je baby niet te ver onderin kan gaan liggen.

5. RamonaBeckers

Aug 15, 2009
    62
    0
    0
    NULL
    Sittard (Limburg)
    Ja precies zo voelt het aan!!

Nou bedankt voor je reactie hoef ik me al niet meer druk te maken!!

:D:D

6. Princi

Princi Fanatiek lid

Dec 30, 2008
    2,377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Ik ken je gevoel. Je kunt voor de zekerheid even je ochtendurine laten controleren door de huisarts. Bij mij bleek er toch ook nog een blaasontsteking te zitten die ik niet in de gaten had. Dat voelt namelijk anders tijdens een zwangerschap.

7. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

Nov 7, 2007
    2,717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    ik herken je gevoel. en idd als ik dan even wat at dan had ik er veel minder tot niks last van. dit is bij mij met 30 weken over gegaan nu voelt het het heel anders echt dat ik nodig moet plassen. maar een beter te verdragen gevoel dan dat andere

liefs

8. liefde1978

liefde1978 Fanatiek lid

Feb 4, 2009
    1,493
    0
    0
    noord-holland
    Het kan heel goed die kleine zijn. Die zit ook nog vlakbij je blaas omdat je baarmoeder nog aan het groeien is. Die zit pas rond de 34e week in de hoogste stand. Ik had tussendoor ook een periode dat het meeviel met mijn blaas, maar nu begint het weer omdat die kleine aan het indalen is. Dus het hoofdje, schoudertje etc. zit er nu ook weer vlakbij. Je merkt zelf snel genoeg inderdaad wanneer de druk minder is. Wat Sunlight zegt klopt trouwens wel, het voelt nu anders. Nu voelt het gewoon alsof je steeds moet plassen maar er komt maar een druppel (eigenlijk soort blaasontsteking maar dan zonder de pijn bij het plassen).

Share This Page