hai lieve mensen, ik zit met een probleempje... Ik ben zwanger nog pril hoor en dat is het probleem niet maar ben nogal onregelamatig ongesteld. de laatste menstruatie was de 7e aug en ik testen de 18e positief voor eisprong de 19e werd de test als minder en daarna met kruidvat getest en die gaf positief aan nou denk ik dat dat niet klopt. ik ben de 18e 19e en 20e geinsimineerd. Nou weet ik dus niet hoe lang ik precies zwanger of overtijd ben 1 dag of 2 of geen. Ik dacht ik tel 14 vanaf mijn eisprong die zo denk ik de 18e was en dan zou ik 2 dagen overtijd zijn wat denken jullie??? liefs clairette
Hai Clairette, In principe moet je altijd uitgaan van de eerste dag van je laatste menstruatie. Bij jou was dit 7 augustus. Voor het gemak zou ik even uitgaan van een cyclus van 28-30 dagen. Je zou dan ergens eind deze week 4 weken zwanger zijn. Op dit moment zit je dan rond de 3 weken en 4 dagen ofzo. Het moment van je eisprong maakt natuurlijk wel degelijk uit, maar pas bij een eerste echo kunnen ze echt bepalen hoe ver je bent. Misschien blijkt dan wel dat je iets verder bent, of juist iets minder ver. Maar voorlopig zou ik gewoon vanaf 7 augustus tellen en even uitgaan van een 'standaard' cyclus. Liefs, Lonit
He bedankt voor je reactie, ik denk dat ik uitga van 18 au en dan 14 dagen erbij tellen dan zou ik ongi worden dus denk dan dat ik een cyclus had van 25 dagen zou best kunnen denk ik... hmm misschien moet ik dat maar aanhouden. Als ik 28 dagen reken zou het zijn dat ik minstens een week voor mijn nod positief teste dat lijkt me wel heel snel..toch liefs clairette
mmestal wordt er toch 14 tot 16 dagen na de eisprong gerekend voor je in je NOD komt. liefs clairette
Ik telde ook altijd 14 dagen na mijn eisprong. Meestal werd ik dan ongesteld. Als je de 18de je eisprong had en dat plus 14 doet zit je op 2 sept voor je NOD.
ga morgen maar die test doen met indicatie weet ik in iedergeval of ik idd over de 4weken ben wat ik bijn azeker weet