Hoi dames, Afgelopen woensdag heb in mijn 2e tattoo laten zetten, dit keer voor ons zoontje de 1e was natuurlijk voor mijn dochter en ik ben er zo blij mee en trots op zijn naam staat trouwens in de wortels. wie heeft er nog meer een tattoo laten zetten/gaat een tattoo laten zetten voor je kind? en wat? mijn vriend gaat morgen zijn tattoo laten zetten. Sorry moest het even kwijt En ik krijg de foto niet recht X.x Groetjes, Liesje
Mooi gedaan en knap ontwerp! Ik wil er al lang eentje voor mn moeder... Maar ik kom niet verder dan de tekst... En enkel tekst spreekt me niet zo aan. Ben nochtans zelf een goede tekenaar, maar hét komt gewoon niet. Nog maar een beetje herkauwen dus.
Kan iemand mij de naam in de wortels pb'en? Ik lees: POO... En dat lijkt me toch niet echt een naam voor een kind (of anders zie je mij zo reageren in het namentopic!)
Waarom moeten we dat pb-en Joycey en kunnen we niet gewoon hier zeggen dat er B.O staat? Niet mijn ding maar wel erg mooi!
Ohhh, ik hield mijn hoofd niet schuin genoeg, ik dacht dat de onderkant van de B een O was !!! Dank je wel!!! @Aszz, ik zag het onderschrift niet. Ik vind het een mooi ontwerp en hij is goed gezet! Waar heb je dat laten doen?
Whaha hoe kan je daar nou Poo in lezen *edit* met vergroten van de foto kan ik opzich wel zien dat je er een P in zag ja.. Super strak gezet! Mooi.
Haha Joycey 😂 maar het is inderdaad Bo Ik heb hem bij een neef van mijn vriend laten zetten hij is ook erg goed vind ik. Voor de dames die wellicht interesse hebben in de precieze gegevens van hem om een tattoo te laten zetten, mag je me een pb sturen Thnx dames! Ik ben er echt happy mee
Ik wist eerst ook nooit wat ik wou als tattoo voor mijn moeder. Maar uiteindelijk toch wat bedacht. Mijn moeder was dol op fuchsia's, dus die heb ik laten verwerken in mijn tattoo. Zo ook orchideeën, omdat mijn vader daar helemaal weg van is. Heb eigenlijk gewoon bij de tattooshop gezegd, ik wil fuchsia's en orchideeën, veel kleur en voor de rest zoek je het maar uit haha.