Mijn moeder en mijn oma zwemmen iedere woensdagochtend, t zwembad heeft ook een subtropisch bad. Het leek me leuk om eens samen met Nora te gaan! Op t CB raden ze af voor de 3 maanden, dus morgen zou de grote dag zijn! Alleen heeft onze dane een verschrikkelijke snotneus... Echt verkouden wil ik t niet noemen, maar als ze niest komt er een lekkere groene snottebel mee, hihi, sorry! Ze is niet hangerig/huilerig, geen koorts, gewoon een blije beeb met een snotneus. Hoe veel zin ik ook heb om te gaan zwemmen met onze kleine waterrat, door die snotneus slaat de twijfel toe! Maak ik haar straks echt verkouden/ziek door te gaan zwemmen? Wat zouden jullie doen? Gaan of niet?
Zelf ben ik nooit zo moeilijk en met snotneus gaan we ook. Gewoon goed aankleden en lekker genieten van zo'n eerste keer zwemmen. Houd er wel rekening mee dat ze het misschien na 5 minuutjes al koud kan krijgen hè?
Ik ga ook zwemmen als de kleine verkouden is, alleen met koorts niet. De zwemjuf zegt ook dat het gewoon kan als ze verkouden zijn, dan komt het lekker los. Let inderdaad op dat ze het niet te koud krijgt, dat gaat heel snel als ze nog klein zijn
Gelukkig is onze dame in goede doen met haar 60 cm en 6,5 kg en ik heb twee badstof wikkeldekens al in de tas zitten! Plonzen, foto en koffie, hihi! Daar bereidt ik me op voor!