zwanger of niet

Discussion in 'Eerste symptomen' started by claudialouiwie, Oct 14, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. claudialouiwie

Oct 14, 2011
    7
    0
    0
    Emmen
    Hallo,

ik ben een meid van 21 jaar en ben sinds vorig jaar september/oktober gestopt met de pil omdat wij graag een kindje willen.

nu ben ik voor ong 3 weken geleden ongesteld geweest en heb nu het gevoel dat ik misschien zwanger kan zijn maar weet niet of de symptomen er allemaal bij horen

ik ben misselijk(alle tijden van de dag, soms met vlagen maar soms ook de hele dag), heb raar gevoel in mijn buik.. eetbuien afgewisselt met niks kunnen eten vanwege de misselijkheid. Metaal achtige smaak in mn mond bij het thee drinken...thee niet meer lekker vinden terwijl ik het heel veel dronk...

Ben afgelopen maandag de hele dag heel min geweest, dacht dat het verkeerd eten was van zondag...Overgeven diarre...

Denken jullie dat ik zwanger kan zijn of dat het een griepje is????

Alvast bedankt

2. Angel78

Angel78 VIP lid

Jul 18, 2011
    5,883
    1
    0
    administratief medewerkster
    Overijssel
    kan beide zijn ja.
    Dus ik zou maar eens gaan testen over een weekje.
    3 weken geleden je ongi gehad zeg je....
    dus zou nog even een weekje afwachten wat er gaat gebeuren als ik jou was.
    Suc6!

3. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

Jun 6, 2011
    1,389
    0
    0
    Het zou kunnen, ik was ook de dagen voor mijn nod niet lekker en misselijk, dacht dat ik een griepje had. Ook de vieze smaak in je mond herken ik, heb ik heel lang last van gehad, en idd, thee heb ik weken niet gedronken daar werd het alleen maar erger van.
    Spannend hoor. Succes.

4. claudialouiwie

Oct 14, 2011
    7
    0
    0
    Emmen
    Nou helaas was het dus toch griep...Vandaag ongi geworden..Wel dagen voor mijn normale tijdstip maar we blijven doorgaan...We geven de hoop niet op!

Share This Page