Ben benieuwd wie ook niet echt moe is en ongeveer 6 weken zwanger. Ik snap er niets van, was vorige week vooral 'savonds wel wat eerder moe maar verder niet. Heb nu alleen rond de middag even een 30 min een soort dipje, ben dan wat traag en gaap veel, en 's avonds rond 21.30 verder echt niets! Gaat dat nog komen of kennen meer meiden dit met 6 weken?
Het is niet bij iedereen hetzelfde hoor, zwanger zijn! Dus geniet maar lekker van je fitheid...alles wat niet is, kan nog komen. Tevens verplaatst naar: eerste symptomen. Elmo
Ik ook geen last van. Wel als ik weinig slaap, dan ben ik eerder opgebrand dan vroeger als ik weinig sliep (ongeveer zes uur heb ik het dan over)
Ga elke avond rond 9 a half 10 naar bed en ben vaak rond 6 a 8 wakker, voel me verder prima! Savonds ben ik vaker moe dan overdag!
Maak je niet druk! Ik was 3dgn heel moe voordat ik wist dat ik zwanger was en daarna niet meer. Nu ben ik 9 wkn en sinds een dag of 3 is de moeheid weer toegeslagen! In de tussentijd had ik vreselijk veel energie, zelfs meer dan normaal! Lucia
Heb er hier geen last van gehad in het begin. Nu een en al, slaap ook slechter, ga om half tien/tien uur naar bed, en ben er om half vijf weer uit. Ook geen pretje
Ik heb er de eerste weken veel last van gehad, daarna werd het weer wat beter. Deze week is het ineens weer terug en hoe! Ik kan tegen de middag mijn ogen amper open houden. Op mijn werk niet echt handig...
Jij blij. Je hoeft niet vanalles te hebben hoor als je zwanger bent. Ik ben maanden moe geweest, en nu gaat het weer komen..