Menstruatiepijn of zwanger? (clomid)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Anna25, 2 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anna25

Anna25 Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.049
    0
    0
    Hoi dames
    wist niet zo goed waar ik t kwijt moest maar heb toch een dringende vraag..
    heb afgelopen 2 keren met clomid een zeer regelmatige cyclus gehad ( op dinsdag ongesteld )
    nu ben ik dus afgelopen dinsdag niet ongesteld geworden, maar heb af en toe wel t gevoel dat t eraan komt dus weet nu niet of t menstruatiepijn of toch een zwangerschap is.

is het zo dat je met clomid altijd dezelfde cyclus hebt of kan dit dus ook nog wat dagen schelen?

Alvast bedankt voor jullie reacties!

groetjess Anna

2. Anna25

Anna25 Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.049
    0
    0
    Ben misschien niet helemaal duidelijk sorry.
    heb sinds maandag af en toe last van krampjes en af en toe wat steken in mn onderbuik.
    daarom had ik verwacht dat ik toch dinsdag ongesteld zou worden, maar is tot nu toe dus niet gebeurd.
    en omdat ik de afgelopen 2 rondes precies op dinsdag ongesteld werd, vraag ik me ook af of het met clomid zo is dat je elke keer dezelfde cyclus hebt of dat het ook een paar dagen kan schelen bijv....

hoop dat iemand me kan helpen!

Anna

3. Delta

Delta Niet meer actief

je zou kunnen testen! wanneer heb je je ei gehad?

4. Anna25

Anna25 Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.049
    0
    0
    12-13 nov....
    heb afgelopen keren een cyclus van 5 wkn precies gehad (dmv clomid)
    wil t weekend nog even afwachten (wil niet weer teleurgesteld worden) en dan maandag toch echt een test gaan doen mocht ik nog niet ongesteld zijn geworden....

5. Delta

Delta Niet meer actief

dat is meer dan 3 weken dat je je ei hebt gehad! heb je dan zo een lange luteale fase?

6. Anna25

Anna25 Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.049
    0
    0
    Bijna 3 weken idd.
    sinds clomid heb ik dus allebei de rondes een cyclus van precies 5 weken gehad, voor ik daarmee begon was mn laatste cyclus meer dan 12 weken....

zou afgelopen dinsdag normaal ongesteld zijn geworden dus ben nu eigenlijk 3 dagen overtijd.

7. Delta

Delta Niet meer actief

heel spannend! je zou morgen ochtend kunnen testen hoor! ben erg benieuwd, ik duim voor je

heb je geen kruidvat 2 voor 5 euro testen?

8. Nyna

Nyna Niet meer actief

Menstruatiepijn had ik ook voor nod toen ik zwanger was.. het is het groeien van de baarmoeder :D
    Ik ben benieuwd naar je test, spannend!!

9. Anna25

Anna25 Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.049
    0
    0
    Dank je voor jullie reacties!
    heb idd de testen van kruidvat liggen, 2 voor 5 euro.
    heb begrepen dat die erg betrouwbaar zijn ?!

10. Loving

Loving Bekend lid

24 apr 2008
    904
    0
    16
    die zijn inderdaad erg goed.

en wij zijn natuurlijk erg benieuwd... maar je moet gewoon testen wanneer jij wilt natuurlijk... als je zwanger bent word je toch niet ongesteld :) .

11. Soulzusje

Soulzusje Lid

1 dec 2011
    25
    0
    0
    Heey

Ik ben nieuw hier..en las je berichtje!! Ik had woensdag mijn menstruatie verwacht maar tot nu toe nog helemaal niks. Heb wel wat menstruatieklachten gehad zoals buikpijn, last van me rug onderin, en zeer gevoelige borsten..Heb al een test gedaan maar was negatief..

12. Anna25

Anna25 Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.049
    0
    0
    Nou meiden, heb gisteren een test gedaan en hij was positief!!!!!! ben zo blij!!!
    was echt een super dikke donkerroze streep dus overduidelijk!
    met mn arts was afgesproken om in de 7e of 8e week een echo te maken dus ga zo maar eens bellen!
    ben vandaag precies 6 weken, nog heel pril dus maar kan mn geluk niet op!

13. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Geweldig!! Gefeliciteerd meid! Geniet er van!

14. pluim

pluim Lid

15 nov 2011
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd!

Ik herken het probleem om het verschil te ontdekken tussen menstruatiepijn en zwangerschapssymptomen... Elke keer heb ik wel weer andere "klachten" en steeds maak ik mezelf er gek door... Blijft lastig om zo geduldig te zijn!

15. Anna25

Anna25 Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.049
    0
    0
    Ja heb ook wel t gevoel dat die klachten bij mij veel op elkaar lijken!
    heb af en toe ook een soort trekkend gevoel in mn buik..
    weet niet of dat zo vroeg al kan maar t lijkt net alsof t aan t oprekken is ofzo.
    voel me verder wel goed gelukkig!

lfs anna

Deel Deze Pagina