bij fynn had ik echt geen last van maar nu enorm ik heb het zoooo koud echt de hele dag door. ik kan de verwarming op 23 zetten en dan nog in bad gaan liggen werkt heel even maar na 5 min ben ik weer koud. kan dit bij de zwangerschap horen?
Ja ik heb het ook. En bij mijn vorige zwangerschap precies hetzelfde. En dan dit weer er nog bij brrrr.
De eerste weken van mijn zwangerschap voelde ik me net als wanneer ik ongesteld was, dus ook snel koud inderdaad want dit heb ik ook vaak rond de menstruatie. Beetje ziekachtig gevoel..
hier ook brrrrrrrrrr 3 dubbele lagen aan als ik naar mn werk ga ze kijken me allemaal beetje gek aan hihi!!
Ik heb het ook vreselijk koud. Heb een dikke panty onder mn spijkerbroek en trek mn dikke snowboots aan als ik naar buiten moet. In huis heb ik een dik vest aan met zo'n nepvacht er in, en buiten het liefs 2 jassen
Ik heb er ook last van. Normaal gesproken vind ik mijn mama's huis echt een sauna. Nu draai ik zelf de verwarming hoger als ik er ben. Vreemd.
Haha moest lachen toen ik het onderwerp zag maar het is buiten natuurlijk ook extreem koud nu!! Denk dat zelfs mensen in de overgang het koud hebben haha
Toen ik rond periode zwanger was was het voorjaar en best redelijk warm buiten. Maar ohohoh, wat had ik het koud! Ja, hoort erbij!