Hoi Dames, Ik wilde eens vragen ik heb wel eens gehoord dat je tijdens je zwangerschap het aker erg warm heb,nu heb ik het juist onzettend koud,zelf onder de douche blijf ik het koud hebben en kippevel.Als ik naar bed ga duurt het zeker een uur voor ik warm wordt en niet meer lig?zit te rillen,is dit een normaal verschijnsel,en hebben jullie tips voor me om lekker warm te worden. Liefs melissa
warmwater kruik! ideaal! Ik ben niet helemaal nederlands en ik heb het altijd koud (trek altijd in de winter 2 broeken overelkaar heen aan.... en nu ik zwanger ben helemaal. Ik heb altijd een warm waterkruik (zo een rubberen) en ik vind het zo lekker en scheelt ook in stookverbruik want mijn vriend heb t nooit koud en ik wel dus kruik op mijn buik en ik heb t gelijk warm! En de verwarming hoeft dan niet eens aan.
=; Ikke koud! al drie maanden lang! Kheb nu een elektrische deken en dat helpt, en op de bank heb ik standaard een bedsprei liggen. Daar draai ik mezelf helemaal in! Als ik naar mijn paard ga, zie ik eruit alsof ik naar de noordpool moet: Muts op, handschoenen aan, sjaal om, ski jas met fleecetrui eronder, thermolaarzen en als het echt te gek is een lange thermoonderbroek met spijkerbroek eroverheen! Mij is de tip gegeven om maar vooral warm te blijven. Want hoe kouder je het hebt, hoe slechter je doorbloeding is en dat is weer slecht voor allerlei kwaaltjes zoals je rug of koude voeten!
Ik lig ook hele dagen op de bank met een grote dikke fleesche deken en in bed een electrische deken,maar nog duurt het erg lang voor ik wram wordt,nog maar niet te spreken over mijn handen en voeten die worden volgens mijn niet meer warm,ik heb soms de neiging om met de handschoenen aan in huis te gaan zitten. Gek wordt ik er van ik hoop zo dat dit ook bij de eerste drie maanden zal horen. Melissa
Ik heb het sinds van de week ook veel koud gehad, maar sinds 2 dagen is dit een stuk minder gelukkig! Vind t maar niks om het de hele tijd koud te hebben hihi
Idd het is ook niks de als je het hele dagen koud hebt,ik hoop dat het snel voorbij zal zijn,wat kan een lichaam toch vreemd doen door al je hormonen.hihihi Liefs Melissa
Dat heb ik ook! Heb de verwarming echt hoger staan dan normaal en dan nog met sloffen, een trui van mijn vriend en een deken op de bank zitten. Met naar bed gaan heb ik eerst 2 kruiken in mijn bed, zodat het al niet meer koud is als ik erin ga. Volgens wat ik kan vinden is dit gewoon een kwaal voor de eerste periode. Straks schijnen we het allemaal bloedheet te gaan hebben...
Hahah ik kan me dit niet meer echt herinneren nou was ik ook in de warmere periode in mijn eerste 3 maanden. Nu heb ik het echt bloedheet bij de geringste inspanning, heb zelfs de neiging om zonder jas naar buiten te gaan...Ik doe het niet maar heb het zo warm haha liefs Rianne
hier nog een koukleum -lekkere warme oversized fleecetrui kopen bij bijvoorbeeld wibra of van het merk Falco die zijn lekker warm! -heb je een verwarming in je badkamer? dan die even voordat je douchen gaat die aanzetten en je badjas en sloffen plus grote handdoek alvast klaar zetten/leggen -nieuwe extra warme slofjes aangeschaft op www.esprit.nl huisschoenen van 25 euro. duur maar heerlijk warm met een soort dons aan de binnenkant -Hoge laarzen met platte zool voor buiten. - ik doe een stevige buikband om, daarna een hemd aan van mamalicious (lekker lang en sluit mooi aan door stretch) dan mn bovenkleding en dan nog een buikband zodat mn buik lekker warm blijft.(niet over de fleecetrui natuurlijk dat staat niet voor in bed is ideaal een electrische deken, die zet je aan 15 minuten voor je in bed kruipt en dan is het lekker warm. soms ga ik ook gewoon met mn pyama en badjas eroverheen onder de dekens liggen tot ik het warm heb. en lekkere bedsokken (action) aan. bij mij is het echt zo als mn buik en voeten maar warm zijn dat scheelt de helft! succes en groetjes
kkkkkk koud. Hele dagen koud. Een paar dagen lang heb ik mijn waerbed op 31 gezet, sliep ik met een joggingbroek, sokken, hemd en shirt met lange mouw. Alleen dan had ik het warm. Nu staat waterbed op 30 (tikkie trug dus) en heb ik een tshirt van mijn man aan. Overdag nog veel koud, maar met een ectra laag kleren aan gaat het prima zo. Heb wel een paar dagen errug koud gehad, gelukkig is dat nu over. (Nee, had geen griep) In mijn geval was het dus met een paar dagen vreselijke kou wel geeurd. Gelukkig. Maar het blijkt dat het voor iedereen weer anders is hoor. Dikke laag kleren aan en hopen dat he over gaat !
Hoihoi, Ik heb het extreem koud de hele tijd. Normaal heb ik op m'n werk de temperatuur van de kamer op graadje noordpool staan, nu echt niet. Bibber hele tijd weg achter m'n bureautje. Thuis doe ik meteen een warme broek aan (lekker charmant maar niet heus), sloffen aan en een dikke trui. Op de bank lekker met fleecedekentje. Zo wordt het weer lekker warmpjes!
Heerlijk herkenbaar! Wat nou temperatuurverhoging tijdens he zwangerschap haha... Zal later in de zwangerschap wel komen! Voor mij was dat het eerste teken dat ik zwanger was: steenkoude voeten in bed! Draag nu dus sokken en een lekkere dikke pyjama. Niet erg charmant, maar wel lekker warm! En overdag heb ik ook altijd van die lekkere ouderwetse hemden aan, lekker warm!
Ik had het ook met 7 weken heel erg koud en toen was het buiten nog niet eens koud! Komt doordat je als zwangeren tot een graad verhoging kan hebben! Na het eerste trimester had ik het weer warm en nu met deze natte kou zit ik weer met 3 paar dikke sokken en de kachel hoog!
DAMES: Jullie zitten allemaal in het begin van je zwangerschap. Ik had dat ook en VK legde mij uit dat je bloeddruk tot de helft van je zwangerschap daalt! Daarom hebben jullie het koud. Nu krijg ik het wat warmer en inderdaad is de bloeddruk flink gestegen!
Ik was tot de laatste dag koud en ik vond het heerlijk. Eindelijk eens maandenlang niet zweten en lekker droog haar hebben. Helaas was ik binnen een maand na de bevalling alweer zo warm, en nog steeds.
is heel apart. Ik heb het s nachts erg warm. doe mijn sokken en pyama broek dan uit en overdag heb ik het heel koud en lig dan met een fleechedeken en de verwarming iets hoger aan. De vk zei me da het erbij hoort dat je het koud of juist warm kan hebben. Zou dan wel kloppen hahaha!
Waarom schreeuw je zo? Ik had helemaal geen lage bloeddruk en deze is ook niet gestegen, het komt omdat je temp. verhoogd is!
Was helemaal niet schreeuwrig bedoelt kort lontje Het kwam me gewoon bekent voor en wilde jullie gewoon gerust stellen! Sorry als jullie je aangevallen voelen
Ik vind het erg prettig om een duidelijk antwoord te krijgen en van die bloeddruk klinkt idd erg aannemelijk,ik ben nog niet bij de verloskundige geweest dus weet niet hoe ik op het moment met mijn bloeddruk zit. Gewoon tot die tijd maar flink inpakken en onder een warme deken kruipen,het zal idd vanzelf wel overgaan maar ik vind het vreselijkvooral die koude handen en voeten.brrrr Liefs melissa