koud in huis

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door butterfly24984, 3 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. adi

adi Niet meer actief

eeuuuhhh hier staat de verwarming altijd op 22 gredan, of 21 als het buiten wat warmer is, zoals vandaag. Ik laat het hier echt nooit onder de 21 graden worden, vind ik echt veel te kouden voor kleine kinderen die op de houten vloer spelen.

2. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    niet om te bezuinigen hoor. heb het snel warm. en kleine dame speelt hier altijd op de vloer en is altijd lekker warm. je voelt gauw genoeg aan zo'n kleintje of ze het koud hebben of niet. en daarnaast vindt ik het geen lekkere warmte.
    het is ook niet goed voor je luchtwegen. denk daarom ook 1 van de redenen dat kindjes tegenwoordig zo snel ziek zijn. dik aangekleed, verwarming hoog en zelfs op de slaapkamers de verwarming aan.

3. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

20,5 meestal.. Zelf ret ik het wel met 19,5 maar vind het voor Jay te koud hij zit op de vloer te spelen

4. woezelenpip1980

woezelenpip1980 Actief lid

10 okt 2011
    354
    0
    0
    hier als die aangaat rond de 20 graden en dan alleen beneden en de douche boven ..
    S,nachts is die helemaal uit de jongste kan al niet tegen warmte is ze belijk benauwd ik ook niet ..
    De oudste vind het heerlijk heb eens de kachel aan gedana op haar kamer maar ze doet hem zelf uit ..
    vriend is een koukleun doet de kachel het vaakste aan het liefst ook s,nacht,s maar dat doen we dus echt niet kan echt niet slapen met een kachel aan bah liever een raampje op een kiertje

5. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

22 23 graden meestal. hebben namelijk plavuizen en als ik hem kouder zet is de vloer te koud om te spelen ( hebben alleen vloerverwarming door heel het huis) boven denk 17 graden

6. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    s'nachts staat die op 16 graden
    in de loop van de morgen gaat die naar 18
    en tegen douchetijd naar 20
    om tegen een uur of 23 weer naar 16 te gaan.

7. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Tussen de 18,5 en 20 graden....

Boven is het rond de 16/17 graden

8. Snowtje

Snowtje Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.409
    0
    0
    NULL
    NULL
    omdat ik zelf heel erg last heb van eczeem en als de verwarming aan gaat wordt ik echt helemaal crazy :(
    gelukkig zijn zowel mijn vriend als dochtertje erg warmbloedig :D ben zelf degene die het altijd koud heeft ;)

9. Kleine Muis

Kleine Muis Actief lid

20 dec 2011
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    als baby en peutertje,21 graden bij een slecht geisoleerd huis en boven enkel glas. bovendien heeft onze kleine man 2 jaar lang wat problemen met zichzelf op temp te houden gehad. hij werd dan steeds blauw rond de mond.( moest vanzelf overgaan en nu heeft hij het nog heel zelden) nu hij wat groter is en ons huis inmiddels ook beter geisoleerd en voldoet 20 graden voor deze winter wel weer denk ik. kouder doen we niet want dat trekken mijn spieren niet. ( krijg dan veel pijn en zowieso is kou op de spieren voor iedereen niet zo goed ) ik vind 20 graden een mooi temp voor een woonkamer en dan lekker s'avonds onder een dekentje voor de tv.
    s'nachts staat hij op 18 dan wordt het 15/16 graden boven. als ik hem lager zet schiet de temp naar 13 of nog lager. we hebben echt een koud huis. helaas kom je daar altijd te laat achter.

Deel Deze Pagina