Halo lieve mensen Even een vraag om advies. Me kleine knul is nu bijna 5 maanden en heeft de eerste 4 maanden ingebakerd gelegen. (Elk slaapje) Hij begint om te rollen dus ben ik aan het afbouwen met de puckababy mini. Alleen het probleem is dat hij net snachts koud heeft. Hij heeft aan; romper lange mouw, pyjama pakje, puckababy en daar over heen laken en deken. De verwarming staat niet aan in zijn kamertje dus is het snachts rond de 13/15 graden. Wat moet ik hem nu aantrekken dat hij het iets warmer heeft snachts maar niet te warm? Dank voor de tips Groetjes
Wij hebben een ventilatorkacheltje Helemaaal niet duur en kamertje is zo warm! Even uitproberen, op ee. Lage stand kan je m laten draaien om t warm te houden maar msich koelt t niet zo snel weer af!
Mijn meisje slaapt in een romper lange mouw, pyjama met voetjes eraan, slaapzakje met mouwen, lakentje, fleecedekentje, gehaakt dekentje. haar slaapzakje verwarmen wij vooraf voor in ons bed op de elektrische deken. Ze is op deze manier eigenlijk altijd comfortabel. Wij wonen in een oude boerderij dus ook behoorlijk koud, dus op haar kamertje staat de verwarming wel een tikkie aan, standje 1/2
Mijn zoontje slaapt in een romper met korte mouw, pyjama en een slaapzakje, daar overheen nog een fleece dekentje. Ik laat de verwarming op 17,5 staan.
Je kan ook de kamer even opwarmen voor je kindje naar bed gaat, en/of snachts de verwarming een heel klein beetje aan laten staan
Hier is het, met deze koude, maar een 11-tal graden op dochter haar kamer. Overdag zetten we de verwarming afentoe aan (Als ze wakker is), maar 's nachts laat ik 'm uit. Ze draagt : Romper lange mouw, eendelige pyjama met voetjes, puckabag 4 seizoenen (Herfstdeel) en een Koeka deken tot aan haar borst. Ze slaapt altijd prima en haar nekje is 's morgens altijd warm
Wij hebben echt een koukleum meisje (op haar kamer is het rond de 9 a 10 graden) kachel boven aan zetten ga ik niet aan beginnen dus heeft ze dit aan, romper pyjama met voetjes en anders sokjes, herfstdeel van de puckababy slaapzak, 1 persoonsdekbed en daarover 2 ledikantdekentjes (1 teddy van koeka en 1 normale deken) zo slaapt ze super lekker en is ze lekker op temperatuur.
Dat klinkt al aardig warm haha. wij laten zelf de kachel aan op 17graden anders slaapt ze ook niet lekker en dat kan ik me goed voorstellen
Je kunt ook zo'n merinowollen truitje kopen met lange mouwen. Deze kun je onder de romper aandoen en kan je kindje rustig twee weken achter elkaar dragen zonder dat je het hoeft te wassen. Het zit lekker zacht en isoleert heel goed (juist als je het neit vaak wast) en zorgt dat je kindje het veel minder koud heeft.
Hoi meiden Bedankt voor het advies/tips. Slaapzak gaat hier nog niet werken, hij is nog veel ste onrustig waar door die zicht elk kwartier wakker maait met zij armpjes. Vandaar dat tie in de puckababy ligt. Dit op advies van cb. Heb nu sokjes aangedaan, en de verwarming een klein beetje opengedraaid met een water bakje eraan. Hij slaapt nu weer prima door tot een uur of 7. Daarna wil die gewoon nog effe bij mij liggen in bed. Thnx 💋
Mijn jongste werd ook weer wakker van de kou nu het buiten vriest. Het is daar onder de tien graden. Hij draagt romper, pyjama, sokken, puckabag slaapzak met alle delen aan elkaar, 3 dekentjes en een lakentje.