Ow dit onderwerp vind ik heel fijn.... ik heb heb ook 's ochtends ok.... maar de rest van de dag zooo koud.... brrr.... zelfs met het mooie weer... Fijn om te horen dat ik niet de enige ben. Ik ben altijd al een koukleum geweest had nog niet helemaal de link met de zwangerschap gelegd, maar door jullie verhalen is het kwartje gevallen...
Ik heb het normaal altijd gewoon lekker warme handen en voeten . Maar nu brrr zo koud ijs handen en voeten en continue aan het bibberen !!
Ja echt fijn. Ik heb het normaal nooit koud. Hebben jullie verder al kwaaltjes? Ik eigenlijk niet, alleen beetje moe, en flink gevoelige borsten. Soms wat lage rugpijn en veel te vroeg wakker Wat leuk nog een Friese as mamma
@Debbie ik ook echt erg haha vanaf de middag in eskimo tenue. Jullie ook allemaal gefeliciteerd met je zwangerschap.
Woon je ook in het mooie friesland freubel? Wat leuk! En zomaar op je 40ste zwanger lijkt me heel bijzonder!! Ik heb wel wat kwaaltjes al is het elke dag anders. Maar ik heb vooral al een flinke buik en mn borsten zijn al minimaal 1 maar misschien al wel 2 maten gegroeit. We wilden eigenlijk tot 22 april wachten met vertellen, na de eerste echo, maar weet niet of ik het zo lang verborgen kan houden. Het zullen wel alleen de darmen zijn, maar goed het is toch al een buikje. Verder ben ik soms misselijk, pijn bij banden als ik nies of een vreemde beweging maak, slaap ik af en toe onrustig. Maar mag in elk geval niet klagen tot zo ver!! jullie?
Ik woon sinds een half jaartje in het mooie Friesland, mijn lief is een rasechte haha @bandenpijn, trekt een beetje door naar mijn liezen. Als ik een rare beweging maak voel ik mijn baarmoeder als een balletje in mijn buik zitten.
Ik ben nu bijna 8 weken zwanger en heb het ook koud. Gelukkig ben ik niet de enige zo te lezen. Ik loop te rillen van de kou. Iedereen in mijn omgeving verklaart me voor gek.
Ik heb het ook alleen maar koud, maar s nachts heb ik het dan wel weer te warm. Bij de eerste (jongen) had ik het de hele zwangerschap warm, dus moest er flink aan wennen dat ik het nu zo koud hebt.