heel licht bruine afscheiding.

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door femkejansen, 27 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. femkejansen

femkejansen Niet meer actief

Vandaag zit ik 5 dagen voor mn nod, en zag daarstraks toen ik naar de wc ging een heel klein beetje lichtbruine afscheiding in mn slipje zitten.Ook heb ik er wat hoofdpijn bij.
    Wat zou dit kunnen zijn? Zou dit ook te maken kunnen hebben met een eventule innesteling? Of komt mijn menstruatie er gewoon aan? Ben nu 3 maanden gestopt met de pil, en heb dit in die 3 maanden nooit eerder voor mn menstruatie gehad

2. Meandor

Meandor Bekend lid

9 jan 2011
    906
    0
    0
    Friesland
    Ik kan je niet helpen, want zit met precies hetzelfde! Ook flinke hoofdpijn en bruinige afscheiding. Zit 10 dagen voor mn nod..
    Duimen! ;)

3. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ik had t ook 5 dgn voor NOD.. knallende koppijn (heb ik anders nooit) en roze.bruinverlies.. bij mij is het die dag doorgezet in ongi.. 2 dgn later was t alweer gestopt.. (hier iig niet zwanger..)

4. nikos

nikos Lid

11 jan 2011
    27
    0
    0
    hier nog 1.. heb het wel vaker gehad en dan was het een teken dat mijn menstruatie eraan kwam maar dan werd het elke dag donkerder... nu dinsdag heeel iets.. woensdag niets... donderdag ook heel iets en nu vandaag weer heel licht... en aankomende zondag is mijn nod... weet niet wat ik ervan moet denken, het ene moment heb ik zoiets van ookee.. game over en het andere moment heb ik toch wel hoop omdat het niet donkerder wordt..
    pff en maar blijven hopen.. je wordt er gek van..

5. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Ja ik had het ook...maar geen echte ongi geworden en negatief getest...kweet het niet.

6. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    lastig he, die lijven van ons... bij mij (11 maanden wachten) was het iedere maand anders... de ene keer bruinverlies, dan weer niets, dan buikpijn, dan weer niet... deze keer dat ik zwanger was had ik al dagen menstruatiepijn.. dacht, zal wel niet en toen was het raak... geen pijl op te trekken dus...

sterkte! en hopelijk is het snel raak!!!

7. nikos

nikos Lid

11 jan 2011
    27
    0
    0
    pff ja gek wordt je ervan... @ skaya; heb je nog steeds bruinverlies of?? en de meesten testen toch op nod wel positief?? hier nog niets... bruinverlies is weer gestopt.. pff zou het eindelijk raak zijn..

8. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Nee geen bruinverlies meer...gewoon helemaal nix! Pff

Deel Deze Pagina