Aankomende zaterdag is mijn NOD. Nu heb ik sinds afgelopen vrijdag (ongeveer een week na mijn ovulatie) af en aan een ongesteldheidsgevoel. Het is net zelfs nog heviger geworden. Normaliter heb ik dit niet zo lang van te voren, meestal op dezelfde dag of een dag van te voren. Herkent iemand dit gevoel zo lang van te voren? Nb. We zijn nu een aantal maanden bezig voor een kindje
Heb t ook wel eens gehad, en dan niet zwanger.. Nu had ik t ook, en wel zwanger.. t kan 2 kanten op gaab, ik hoop voor je dat je positief test over een paar dagen!
Augustus had ik het ook en zwanger maar vmk. De 2 cyclussen erna ook en niet zwanger. De laatste waar ik dus nu zwanger van ben heb ik nergens last van gehad en wel zwanger. Het kan dus beide.
Eerste zwangerschap geen krampen gehad. tweede zwangerschap wel gehad (ook 1 week voor nod) en toen zwanger. nu heb ik t weer en vind ik het dus spannend. rondes waarin het niet raak was, had ik geen ongiekrampen 1 week voor nod. hou ons op de hoogte!
Bij mijn dochter heb ik dit ook gehad in het begin. Dacht echt elk moment ongesteld te worden maar was dus zwanger. Heb het nu ook gehad deze maand, maar niet zwanger. Kan echt beide kanten op. Ik hoop voor jou dat het positief is! Succes