We willen zondag naar een binnenspeeltuin met dochter. Dochter is net 2 jaar geworden en vindt Ballorig erg leuk. Ik vind alleen Roosendaal zo ver weg om even te spelen. Jammer dat er hier geen ballorig is! Ik was nu aan het kijken en zie het Ganzenest in Kaatsheuvel en puk en muk in dongen. Qua prijs maakt het niet uit. Dippie Doe vind ik nml erg duur, ouders die moeten net zoveel betalen en dat vind ik onzinnig. Andere suggesties zijn ook welkom.Wie heeft tips voor ons?
Geen ervaring mee, maar je hebt ook nog een nieuwe, in Dorst, bij Camping het Haesje volgens mij: Haasje Over :: Kids indoor speelhal ziet er wel leuk uit in elk geval!
ik heb ze allemaal al gehad ondertussen en die in Dorst en Dongen vond ik de leukste! (naja onze dochter eigenlijk he haha) Vossenberg is leuk als ze wat ouder zijn (jaar of 4) voor de allerkleinste is er net iets te weinig vind ik.
Nog ff dit; in dongen heb je ook een kinderboerderij (zal nu niet veel zijn met de kou) maar ze hebben dan binnen wel konijntjes en cavia's die je mag vast houden. Ook doen ze wel eens schminken en je hebt er een springkussen! Alle keren dat ik er ben geweest was het niet druk.
Lolland? in de Ceramstraat in Tilburg. Weet alleen niet of ze veel voor haar hebben, ik dacht wel speciaal een stuk voor jongere kindjes. En in de Heuvelpoort zit ook iets nieuws. Waar eerst de Bios zat.