Haha m'n wekker gaat 6.15. Merk altijd goed het verschil met de zomer, dan sta ik altijd op met veel meer energie.
Ik slaap in de winter met een electrische kruik in bed! Heerlijk!! Ik heb het anders ook vreselijk koud .
Ik slaap in de winter met het raam op ‘draai-kiep’ stand. Hoe koud dan ook. Nooit verwarming aan op mijn slaapkamer. Nooit sokken aan in bed, dat vind ik zo vies voelen. Regen en kou vind ik heerlijk, maar harde wind vind ik dan weer niks Heb 1 superzachte deken op bank, maar alleen de kinderen gebruiken die. Heb heel veel fijne dingen / associaties met herfst en winter wat men raar vindt. Maar ja, ik ben nu eenmaal écht een herfst/winter persoon. Ik heb niks tot zeer weinig met de zomer.
De verwarming heb ik ook nooit aan op de slaapkamer en het raam op een kiertje maar sokken heb ik echt nodig. Heerlijk de herfst en de winter.
Ik slaap in de winter ook alleen in mijn onderbroek, ik heb het zo snel warm in bed. Nooit sokken aan. Ik vind het allemaal niet erg de herfst en winter, het heeft wel wat eerder donker en kaarsjes aan etc. Enige is dat ik meer moeite heb met opstaan in de ochtend in de herfst/winter
Hier ook, raam altijd op (of moet hard stormen, want dan gaat de Luxaflex zo klapperen haha Hele bovenverdieping heb ik nooit verwarming aan, zelfs niet in de badkamer en ramen open. Zodra de de kraamhulp uit huis was, hop alles weer lekker fris haha (oké behalve als de baby in bad ging, van 37 graden naar 16 was wel heftig). Maar nu hij 3 gepasseerd is, is hij er al zo aan gewend lekker fris! Zie nu al op tegen kraamzorg die weer fanatiek verwarmingen open gaat draaien haha, maar goed zij verdient ook een warme werkplek Maar die fluffy slaapsokken zijn heilig hahahaha
Fluffy sokken heeeerlijk! Lekker hele dag aan als ik thuis ben en mee te slapen al doe ik ze wel in slaap uit, maar kan niet met koude voeten slapen en ondanks dat we waterbed hebben die voeten blijven koud haha! En badjas ook mijn beste vriend haha