Koud, rillerig, trillerig....dufjes en duizelig

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Marieke1978, 27 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marieke1978

Marieke1978 Actief lid

16 sep 2008
    410
    0
    0
    Hoi hoi,

Iemand bekend tijdens de zwangerschap met deze dingen?

Koud, rillerig, trillerig....dufjes en licht in mn hoofd.

Het komt en gaat bij vlagen. Soms heb ik momenten dat ik me erg goed voel maar zodra ik me te druk maak, lichamelijk of geestelijk, dan slaat het toe. Alsof ik ineens helemaal op en leeg ben, heel apart gevoel.

Ik weet dat met mn kindje alles goed gaat. Zou het gewoonweg weer een kwaaltje van de 1ste 3 maanden kunnen zijn?

Grtz en dank je wel Marieke

2. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

Heb je al bloed laten prikken? En misschien iets rustiger aan doen?

3. Mnq

Mnq Bekend lid

7 jan 2008
    822
    0
    0
    Heel bekend! Zeker met jouw aantal weken.
    Ik was met 9 a 10 weken bijzonder moe, en heeeeeeeeel koud steeds. Na de 10e, zeg maar in de 11e week, ging het beter.
    Nu nog met vlagen moe, je bent best wel beperkt in je energie, ga er zuinig mee om!

Je bloeddruk is nu lager dan normaal, trillerig heb ik niet, maar vergeet niet dat geen 1 zwangerschap gelijk is. Dus ook de symptomen niet altijd.

Past allemaal bij het plaatje!

Een hele fijne zwangerschap gewenst! :)

4. Marieke1978

Marieke1978 Actief lid

16 sep 2008
    410
    0
    0
    Hoi hoi,

Wat rustiger aan doen zou misschien niet zo gek zijn ;)

Heb weken lang erge bloedingen gehad en heb me hier heel erg druk over gemaakt. Daarnaast heb ik wat last van paniekaanvallen sinds mn zwangerschap. Heb hiervoor een gesprek met arts gehad gezien er totaal geen aanleiding voor is. Het kan komen van de verandering in hormonen, schijn niet de eerste te zijn die dit heeft, alhoor je er weinig over.

Dus het zou kunnen wat je zegt hoor. Bloed hebben ze 2 weken geleden geprikt en alles was goed.

Misschien dan toch maar eens accepteren dat ik me nu af en toe een oudje van 85 voel wat mn lichaam en moeheid betreft ;)

Grtz Marieke

5. Marleen2109

Ik heb zelf niet zo heel veel last gehad van kwaaltjes in het begin alleen maar vreselijk moe. Ik had de laatste weken juist allemaal vage klachten. En het standaard antwoord was altijd: Dat hoort er nu eenmaal bij. Ik kon het niet meer horen!

6. Mable

Mable Actief lid

11 nov 2008
    100
    0
    0
    Misschien gewoon een griepje het heerst wel in elk geval

7. happymama

happymama Niet meer actief

hey dames
    ben zelf nog niet zwanger altans dat denk ik dan
    maar heb het ook steeds koud vooral in de ochtend en krijg het gewoon niet warm pas tegen een uur of 4 word het minder

8. mo24

mo24 Lid

30 nov 2006
    52
    0
    0
    horeca medewerker
    wervershoof
    hai,i had er ook last van met mn vorige zwangerschap,was te druk bezig volgens de vk.
    als je moe bent moet je er aan toe geven en niet eroverheen zetten en doorgaan,want je hoofd gaat dan wel weer verder,maarje lijf is dan gewoon echt moe.
    deze zwangerschap ga ik liggen of doe ik zo min mogelijk als ik moe word en het helpt heb er nu geen last meer van.groetjes simone

9. Marleen2109

@ Mo24: Ik hoop dat dat je gaat lukken met een kleine erbij. Bij de eerste kon ik ook gaan liggen wanneer ik wilde, maar bij de 2e ging dat soms echt niet! Op het laatst vond ik het ook echt zwaar!

Deel Deze Pagina