Hoi Dames. Ik heb het sinds een paar dagen zoo ontzettend koud ik moet mezelf echt heel dik inpakken! Ik krijg het ook onmogelijk warm, ja als ik in bad ga of tegen de kachel zit. Is dit een symptoom?
bij mij was het wel een symptomen maar die kwam pas met 8wkn a 9 wkn zwangerschap. Eigenlijk kun je nu nog geen symptomen hebben als je nog 9dgn moet wachten tot testen. Helaas maar waar. Waarschijnlijk moet je ei dan nog eerst innestelen.
Ik weet het.. maar ja vanaf de innesteling kun je als het goed ik al wat voelen. Ik weet niet precies wat mijn cycus is dat schommelt tussen de 27 en 30 dagen dus het kan zijn dat ik volgende week al mijn NOD heb.
Ik wil je niet ontmoedigen ofzo hoor. maar het is echt te vroeg voor zulke symptomen. zelfs misselijkheid komt vaak pas vanaf 6 a 8 wkn. Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat je niet zwanger bent he. Gewoon afwachten en volgende week vrijdag pas een tesdoen ofzo als je niet ongi wordt. dat doe ik tegenwoordig gewoon 1x in de 3 weken een test na ongi. aangezien ik erg onregelmatig ben.
Sommigen vrouwen weten het al vanaf de bevruchting scheelt echt per persoon Mijn moeder en zus waren al misselijk een week na de bevruchting en hadden zere borsten toen wisten ze het beiden. Dus het kan zeker! Lees maar bij De eerste symptomen vanaf ei..
Ik had het ook pas echt koud toen ik 7 weken zwanger was dus je bent inderdaad wel wat vroeg.. Misschien een griepje in aantocht?
Ik heb het tot nu toe elke keer koud gehad in de periode tussen ei en nod. Komt (bij mij dan) door de hogere lichaamstemperatuur. Ik ben zelf totaal geen koukleum maar in die periode wel!! Hopelijk betekent het voor jou wat anders..!
Lijkt mij veel te vroeg haha En ik had het ook niet koud tijdens mn zwangerschap, juist warm! Ik liep met -7 in ee vest de hond uit te laten, en liep nog te zweten...
Je zit nu op dag 20 van je cyclus en denkt op dag 16 je ei te hebben gehad? Tja, dan is het nog erg vroeg om al iets te kunnen voelen. Het kan ook gewoon aan het weer liggen hoor... tis de tijd van het jaar. En je schrijft "sinds een paar dagen" dus echt na vlak na je ei dus? Ik denk echt dat het gewoon aan het weer ligt... Ik zelf had het erg warm rond NOD... Maar goed... het is toch afwachten.
Bij mijn zwangerschap van Dewi had ik het ruim voor mijn nod al verschrikkelijk koud! Ik kon niet warm worden en heb het op vele momenten van de dag met kippenvel gelopen. Na 1,5 week pas een positieve test... Na 5 maanden kreeg ik het alleen zo warm. Zelfs in de herfst 's nachts onder een dun dekentje. Bij mij was het wel degelijk een symptoom al ver van te voren.