Baby reageert niet echt op geluid...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door poema, 8 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.042
    453
    83
    Vrouw
    Ik heb het idee dat de baby in mijn buik niet echt reageert op geluid. Hebben meer van jullie dat? Van het weekend dacht ik opeens: zal toch niet doof zijn? Ik kan echt muziek hard zetten of in rumoerige tenten zitten, maar niks geen reactie... Herkent iemand dit?

2. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Serjenka en Leander waren ook erg rustige baby's in de buik. Die reageerden ook nooit op harde muziek ofzo. En ze horen alletwee goed, hoor. Dus geen zorgen maken.

3. Bellabella

Bellabella Fanatiek lid

12 jun 2008
    1.082
    1
    0
    Gooi
    Daar ben ik nou ook bang voor! Ze is zoooo rustig! Ik kan ook makkelijk naar de bios ofzo... ze schrikt nergens van. Maar gelukkig hoeft het dus blijkbaar niets te betekenen, we hebben waarschijnlijk (hopelijk) gewoon een rustig kindje die stressbestendig is! ;)

4. Foxter

Foxter Niet meer actief

Misschien is het gewoon een stressbestendig kindje, ik zou me er echt geen zorgen over maken hoor!
    Die van mij stuitert mn buik al door als ik iets laat vallen, dan denk ik jeetje, dat wordt wat als ze eruit is en alles op normale sterkte hoort..

5. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.042
    453
    83
    Vrouw
    laten we dat inderdaad hopen! dat het lekker stressbestendig is! Gelukkig hebben meer mensen dus een rustig kindje... pffff.... ;)

6. mootjen

mootjen Bekend lid

10 mrt 2008
    575
    0
    0
    heb ik hier ook! reageerd op geen enkel geluid.
    wel lag ik van het weekend met mijn vriend nog ff lekker samen in een warm bad en toen zette hij de kraan aan en er kwam eerst HEEL koud water uit wat precies naast de buik neer kwam en Uk lag dus aan die kant en ineens zie je mijn buik bewegen en schoot ie helemaal naar de andere kant van de buik! haha kij grappig, hij reageerd dus wel op warmte/kou. Maar of er nou een hond blaft, harde muziek aan staat of wat dan ook... daar reageerd ie niet op. hij wordt ook bijna nergens wakker van, zou leuk zijn als dat straks ook zo is ;)

7. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Ja, dat idee heb ik ook wel eens...
    Terwijl ze verder wel ontzettend druk is in mijn buik, maar op geluid reageert ze niet echt (harde knal ofzo).

8. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.042
    453
    83
    Vrouw
    zou zeker leuk zijn inderdaad als het na de geboortje ook lekker doorslaapt! ben in ieder geval alweer wat meer gerustgesteld. Want je hoort wel eens dat babies echt schrikken in de buik van hard geluid...

9. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    ik kan bij onze uk ook niet duidelijk merken dat hij/zij op geluid reageert hoor. de kleine is actief genoeg maar neit duidelijk meer bij harde geluiden ofzo...

10. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.042
    453
    83
    Vrouw
    ja, precies, hier ook activiteit alom, maar niet specifiek bij harde geluiden oid. Ben gelukkig dus niet de enige! ;)

Deel Deze Pagina