Koud water?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door jessy77, 8 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Ik had vanochtend het cb gebeld aangezien Jaslynn al 2 dagen niet kan poepen. Ze heeft dan net wel gelukkig er wat uit kunnen persen maar dat was echt gewoon en keihard drolletje, zo zielig ook om te zien :( . Maar nu is mij geadviseerd om haar wat water te geven zodat de ontlasting daar wat dunner van wordt, maar moet ik nou gewoon water uit de kraan geven of moet ik dat wat opwarmen? Dat was ik dus vergeten te vragen..

Groetjes, Jessy

2. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    Ik denk het niet zoveel uitmaakt of je het warm of koud geeft. Misschien is koud water uit de kraan net iets te koud en schrikt Jaslynn ervan, en kan je het beter warm geven.
    Gewoon een kwestie van uitproberen dus.

Hoop dat ze snel weer normale ontlasting heeft! Succes!

3. Patricia27

Patricia27 Actief lid

3 dec 2006
    288
    0
    0
    inpakster
    IJsselmuiden
    wij hebben dat ook gehad met onze dochter. wij moesten gewoon 10 ml extra water bij de voeding in doen wel gekookt uiteraard.

4. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Gewoon even iets opwarmen in de magnetron.

5. Roba77

Roba77 Fanatiek lid

11 jul 2006
    1.079
    0
    0
    Wij deden ook altijd wat extra water bij de voeding. En als ik alleen water gaf deed ik het in de magnetron zodat de kou er vanaf was zeg maar. Een beetje lauw.

6. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    theelepeltje sinaasappelsap in de laatste 20 cc van de fles wil ook nog wel eens helpen (werkte hier altijd als een trein) wel even zeven :)

7. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    VSM heeft druppeltjes die goed werken bij harde ontlasting: kindicol. Werkt hier prima!

8. valhalla

valhalla Niet meer actief

Had Lena ook een tijdje. Paar keer thermometer in d'r derriere en hoppa... Natuurlijk niet goed voor langere tijd, maar het is wel effe fijn voor als ze echt effe pijn ervan hebben.

Doe nu ook standaard 10 ml extra water bij haar eten en ze heeft nergens meer last van gelukkig! Gewoon kraanwater (warm) of koud water even in de pling.

9. Grassprietje

Grassprietje Fanatiek lid

3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    2 druppels olijfolie of gewone zonnebloemolie door de fles, en ze is er zo vanaf! echt waar! sinaasappelsap zou ik niet doen ivm krampen..

10. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    had lars geen last van hoor, maar die had toch al weinig last van krampjes

11. tearke

tearke Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.448
    0
    0
    hulpverpleegkundige
    eeklo
    olijfolie deed ik ook,helpt zeer goed

12. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Het is ook een trucje voor volwassenen als je last hebt van "verstoppingen" in de ochtend een glaasje LAUW water drinken. Dus neem aan dat het geen koud water moet zijn.

13. Soraya

Soraya Bekend lid

30 dec 2006
    836
    0
    16
    Randstad
    Ik zie vaker de tip (olijf)olie voorbij komen, maar van mijn CB mag dat juist niet omdat het iets in de melk aan zou tasten. Lastig, die tegenstrijdige adviezen.

Hier ook extra water in de fles, ze heeft een tijdje lactulose gehad, nu gelukkig niet meer,is niet meer nodig. De thermometer is hier ook niet onbekend om het allemaal wat vlotter te laten verlopen.

14. AnneMica

AnneMica Bekend lid

11 jul 2007
    731
    1
    0
    :)

Deel Deze Pagina