Koud!

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Kapedi, Dec 7, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

Aug 18, 2009
    1,483
    94
    48
    Ik ben nog maar heel pril zwanger , maar hoor het koud hebben ook bij zwanger zijn. Heb het opvallend de afgelopen weken erg koud gehad.
    Lees het nergens terug.

Liefs

2. Chebu

Chebu VIP lid

Dec 17, 2007
    7,174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Ik had het ook heel erg koud! Had overdag 2 of 3 dikke dingen aan en ´s avonds ging ik ´broeden´ op de bank onder een fleecedeken. Heb er wel meer mensen over gehoord trouwens.

3. belin

belin Fanatiek lid

Jul 30, 2009
    1,477
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ook ik had het heel erg koud. Zat ook met een dekentje op de bank. Gaat nu iets afnemen......

4. Mamariek

Mamariek Actief lid

Aug 6, 2007
    201
    0
    0
    Bussum
    Ja ik heb het ook erg koud, vanaf het prille begin en nu nog steeds. Echt belachelijk hoeveel lagen ik soms aan heb om het een beetje warm te hebben.

5. nummer 4

nummer 4 Bekend lid

Jan 28, 2009
    774
    0
    0
    huismoeder
    noord-holland
    ja hoor,,hoort erbij:Dhad en heb het ook nog steeds koud en vooral sávonds!!!ben dan zo blij als ik onder me warme dekbed lig:Dkoude handen koude voeten en gewoon koud:D

6. anne1979

anne1979 Actief lid

Feb 26, 2009
    102
    0
    0
    hier nog éen! Al vanaf een week voor NOD. Ik neem zelfs de fleecedeken mee naar bed.

7. amundsen1978

amundsen1978 Actief lid

Nov 29, 2009
    411
    0
    0
    NULL
    NULL
    heb het ook koud,maar weet nog niet of ik zwanger ben

8. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

Mar 23, 2009
    3,755
    0
    36
    Een fleecedeken doet wonderen dames, ik had t ook erg koud (was vorig jr Nov zwanger geraakt) Ik ben altijd wel een koukleum geweest en dacht dat dit kwam omdat t winter was. NU ik jullie verhalen lees denk ik: maybe toch door de zwangerschap?? Ik lag altijd op de bank met fleecdeken en dikke kleding, verwarming aan:p Totdat ik in de zomer hoogzwanger was hahahahaha, liep toen vanaf april op teenslippers, jurkjes en half naakt door t huis lopen door de hitte haha :D

9. Einneh

Einneh Fanatiek lid

Mar 2, 2009
    4,581
    0
    0
    Friesland
    Hier ook al een paar weken koud! Als ik 's avonds niet weg hoef dan lekker in het huispak op de bank onder de deken heerlijk warm :D en overdat een extra shirt aan!

10. Francis1985

Dec 6, 2009
    40
    0
    0
    Nu je het zegt... Ik lette er niet zo op, maar ik heb het al zo'n anderhalve week alleen maar koud! Zelfs soms als ik naast de hete verwarming tv zit te kijken.

11. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

May 24, 2007
    1,849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    ja ik had het ook koud bij me dochter dr zwangerschap, nu heb ik t ook koud al sinds paar dagen en slaap met 3 dekbedden en sokken aan omdat ik me anders gewoon niet warm krijg , over 'n paar dagen weet ik of t raak is :D

12. Bajou

Bajou Fanatiek lid

Feb 10, 2009
    4,599
    1
    0
    België
    Ik meld me ook maar... ben vandaag uit pure koude ellende in bed gekropen; van een slaapje krijg ik altijd wel wat warmer.
    Heb ff getempt ook, gewoon voor de wetenschap, en m'n temp stond op 36,68°C terwijl ik na m'n ei altijd tussen 36,95 en 37,20 aanzit.
    BRRRR!! Ben van mezelf geen koukleum, maar vandaag was echt erg!

Nog een beetje geduld... :)

13. amundsen1978

amundsen1978 Actief lid

Nov 29, 2009
    411
    0
    0
    NULL
    NULL

succes.. ik weet het ook over een paar dagen of het raak is:)

14. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

May 24, 2007
    1,849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    thanx jij ook succes! pff ben de dagen al aan het af tellen :D en kan jij het nog een beetje uithouden? heb je nog meer symptonen?

ik wel, opgeblazen gevoel, obstipatie,gevulde boobs,meer honger ,buikje opgezet, vanaf ei al ongi pijntjes.steekjes soms dizzy en mensen vinden me er anders uit zien;)

15. amundsen1978

amundsen1978 Actief lid

Nov 29, 2009
    411
    0
    0
    NULL
    NULL

het liefst wil ik elke dag nu een test doen maar mn man vind dat onzin haha. hij heeft het liefst dat ik wacht tot de dag zelf, maar dat lukt me niet hoor:D
    ik heb wel een opgezette buik,slaap wat meer, en had steken in mn onderbuik, zijkant vooral en mn tepels doen wat zeer sinds een week en idd af en toe wat duizelig ..
    wanneer ga je testen?:pwanneer was je laatste ongesteldheid? mijne 16 november

16. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

May 24, 2007
    1,849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    ik heb vanavond tegen beter weten in n test gedaan natuurlijk negatief is ook veels te vroeg :p

mijn laatste menstruati was 7 nov heb nu n cyclus van 37 dagen dus vrijdag o zijn vroegtst testen kijk dr nu al naar uit. maar je man heeft makkelijk kletsen hoor:D maar jou symptonen klinken ook goed, oja ik heb ook mega last van afscheiding en zo koud als n koelkast :x

17. Chivay

Chivay Fanatiek lid

Oct 31, 2009
    3,552
    0
    0
    Utrecht
    :) me 2...
    maar ik wissel wel af..
    ene moment warm... dan weer koud..
    maar koud heeft wel de overhand!

18. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

May 24, 2007
    1,849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    Ja bij mij heeft koud ook de overhand, jouw banner geeft me hoop:)
    je zou wel denken na 2 kids zal je t onderhand wel weten maar elke x is het toch spannend of t raak is of niet...pfff was t maar vrijdag...

19. Michanda

Michanda Actief lid

Dec 7, 2009
    121
    0
    0
    Ik loop ook al dagen te rillen. slaap normaal met het raam open, nu moet ie dicht en heb ik m'n deken van de bank naar boven gesleept en dan nog lig ik te rillen als een rietje!

20. amundsen1978

amundsen1978 Actief lid

Nov 29, 2009
    411
    0
    0
    NULL
    NULL

oke ik ga vrijdag ook testen en dan weten we het allebei:Ddus donderdag test halen en vrijdagochtend doen he;)
    ach beetje kou en wat afscheiding heb ik wel over voor een zwangerschap whahahah:p

Share This Page