ik slaap nu met 3 dekbeden en met sokken aan zo koud heb ik t ,laat hopen voor ons alle dat dit een positief teken is.
hahahaha, ja idd. Ik hoorde dat het van de week gaat vriezen dus dan zouden er bij mij ook nog eens extra dekens op moeten
Hier ook zo'n koukleumer heel erg maar ik had nooit gedacht dat het aan de zwangerschap kan liggen... weer wat geleerd
hier ook, de hele dag door koud en vooral savond op de bank en in bed. Brrrrrrr lang leve dikke dekens en warme chocolademelk!!
ik heb het eigenlijk ook al ff koud, maar had dit niet zo gerelateerd aan mogelijke zwangerschap. Wie weet....
ja de warme chocomelk die drink ik ook om beetje o tem te komen lol heerlijk .... maar savonds in bed brrrr ondaNKS 3 DEKBEDDEN OP ELKAAR
ja en de dikke pyama met sokken er over heen, hahaha erg he? En dan vragen of je vriend/man je lekker warm houd, maar dat vind ik weer niet prettig, want eigelijk kan ik niets van gepriegel aan mijn lijf hebben nou.... oooo hahaha wat een muts!!
hoezo erg? ik herken mezelf juist wel in jou al heb ik geen man die me warm houdt Maar ik krijg steeds meer het idee het raake boel is bij mij ik slaap idd ook met sokken aan en zelfs een trui! zo koud heb ik het en dan duurt het nog een heele tijd eer dat ik een beetje op tem komt, al had ik vandaag een heeeeeeeele lichte test zo licht dat ik er nog aan twijfel dus volgende weke nog maar weer testen
Ooo spanndend dan! Ik had bij mijn zoontje dat ik voor mijn NOD echt kouaanvallen had, klappertanden. Nu heb ik het na mijn positieve test zo veel koud! Wie weet is het raak, ik duim voor je!
Ik had het alleen maar erg warm tijdens mijn zwangerschap, terwijl ik een kouwkleum ben. Maar nu had ik ook 2 babies in mn buik dus kan me voorstellen dat dat misschien ook anders is?
wooohhh wat een hoop reacties, nou het is duidelijk dat het erbij hoort en ik gelukkig niet de enige ben. Warm aankleden dan maar. Bedankt voor alle reacties. Liefs
Ik zit nu op m'n werk en brrrr heb het heel erg koud. Bij mij is het vooral in de ochtend net als ik op het werk ben en dan de hele dag door eigenlijk met een piek 's avonds. Nu heb ik hier op het werk twee radiatoren (staan allebei op 5) mijn termometer geeft 24 graden aan en ik heb het idee dat ik in Siberie zit
heb dat hier ook al weken, maar de test zei negatief, weet op den duur toch ni meer goed wat ik er moet van denken? nu voor jullie veel warmte toegewenst
men NOD is toch al meer dan twee weken geleden zeker..en twee weken geleden getest, dusja te vroeg zit er niet in denk ik? ja en heb nog andere synthomen: misselijkheid, moe, jeuk tot en met (heb dit anders nooit!), hoofdpijn...