Wij willen graag met onze caravan naar frankrijk onze dochter zal dan 1jaar en twee maanden zijn dusmoet niet heel ver zijn maar we willen graag een beetje zon en een zwembad / strand .heeft er iemand een idee mag evt ook een ander land zijn hoor
He wat toevallig! Dat wilde ik ook zeggen. Le Pommier is echt superrr! Ben er al 3 keer geweest een paar jaar geleden en gaan aankomend jaar weer eens kijken. Nu met kleine die dan 1,5 jaar zal zijn. Er is vorig jaar een heel gedeelte bij het zwembad gekomen speciaal voor kinderen. Een heel groot piratenschip met glijbanen, heel leuk! Succes met zoeken!
De ardeche is best ver nog is meer dan 1000km. Het weer is daar wel lekker natuurlijk. Ik kan je daarom Bretagne afraden, we hebben het er afgelopen juli/augustus zo koud gehad! Echt geen aanrader, het kan er wel lekker zijn maar je hebt ook een redelijke kans op slecht en koud weer. Voor strand moet je al gauw wat verder rijden, zwembad is makkelijker te realiseren. Wij stonden afgelopen zomer ook nog op Camping De La Mignardiere in Ballan Mire. 3 zwembaden, leuke omgeving met kastelen en wel erg lekker weer.
Haha grappig ik wilde ook le Pommier zeggen! Wij zijn er geweest toen Eva 8 maanden was en afgelopen zomer toen Eva 1,5 jaar was. Echt een super kindvriendelijke camping en een geweldig zwembad! Dat piratenschip (nieuwe zwembad) heeft een paar glijbaantjes en het loopt geleidelijk af als een strand zodat je kleintje lekker aan de rand kan spelen. Alleen vond Eva de glijbanen zo geweldig dat ze echt niet rustig aan de rand ging spelen . Wij mochten telkens opdraven om van de glijbanen te gaan (en het liefst van de grote!) De kinderboerderij en kinderdisco is ook echt geweldig! Toen wij er in 2008 waren, waren we er begin september en hadden we helaas slecht weer... het was vooral 's nachts echt ijskoud! Dus wel iets om rekening mee te houden... als het slechter weer is is het 's nachts snel koud!