Koud!!

Discussion in 'De lounge' started by mam1991, Sep 11, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Op Wikipedia kun je zelf schrijven dus het is niet altijd waarheid:)
    Ik ken de term ook hoor, wou alleen m'n vorige zin even melden:p

2. Snaud

Snaud Actief lid

Nov 17, 2012
    432
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jup hier ook :( Dikke trui aan en de sokken weer aan (loop in de zomer binnenshuis altijd op blote voeten). Brrrr...
    Verwarming staat nog niet aan, wil daar eigenlijk nog ff mee wachten.

Ik ben echt een zomermens! Ik heb echt een hekel aan de herfst en winter.

3. NooNoo

NooNoo VIP lid

Jul 18, 2010
    5,422
    1
    0
    Ik heb het gisteren ook koud gehad, inderdaad 18,5 graden in huis dus lekker de verwarming aan gehad. Ding begon te tikken, je rook het stof (dat heeft altijd zo'n typisch geurtje, het klinkt vies, maar ik vind het knus ruiken ;))... en ik vond het geweldig! :D
    O herfst komt u maar :D

4. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Brr hier ook 19,0 nu vanmorgen 18 maar als de zon even in huis schijnt dan warmt het snel op. als zoonlief tenminste de deuren een beetje dicht houd haha die gooit de buitendeur open rent o sokken het gras op en komt weer terug brr trekt zn klompen en jas aan en duikt de zandbak in (2,5) ;) hihi

Ik zit nu in een t shirtje heb vest klaar liggen maar valt me nog mee savonds heb ik het wel snel koud!!

5. angel229

angel229 Niet meer actief

Ik hou ook superveel van de zomer en de warmte (leef in foute land geloof ik). Ik ben ook nog totaal niet ingesteld op koudere weer. Vandaag lekker shirt met lange mouwen aan en dik vest erover. Heb al paar koppen hete thee weggeslurpt :p.

Gisteren trouwens dochter zonder jas in t-shirt in de auto gezet (was 7.15 uur pas). Wist niet dat het zo afgekoeld was! Hebben we de verwarming maar wat hoger gezet ;). Vanaf gisteren heeft ze weer lekker een pyama aan in bedje.

6. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

May 21, 2013
    5,119
    193
    63
    Somewhere out there
    KNMI gebruikt de term ook hoor. ;)

KNMI Waterkoud

Trouwens ik zit enorm tegen de winter op te kijken. Dat druiliger weer en vallende bladeren, korte dagen, donker, vrieskou, veel kleren aan. Komt vast omdat het voorjaar ook prut was dit jaar. Hopelijk nog een beetje lekker nazomer weer. :)

7. sydneys

sydneys Niet meer actief

Hier ook koud, ik vind het vreselijk!!!
    Ik ben nu al aan het aftellen naar mei 2014!

8. natjeb85

natjeb85 Bekend lid

Feb 18, 2013
    856
    62
    28
    Female
    luchtvracht medewerkster
    Amsterdam
    Ik heb het ook al 2 dagen koud begon al vanaf gisteren... lekker een trui aan met lange mouwen.. en heerlijk aan de thee..ik heb wel stiekempjes zin in de herfst/winter kerst kom maar op :p na de kerst mag het van mij wel weer warmer worden en de lente beginnen hahaha

9. brownielover

brownielover VIP lid

Mar 9, 2009
    8,154
    3,034
    113
    Nederland
    Haha ja hier ook koud. Gister op de bank met een top, tshirt, trui en deken. Uiteindelijk de verwarming ook aan gezet! Ben nu op het werk en heb mijn winterjas mee haha, is toch erg...:p

10. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik vind het prima, ben 70 m² laminaat eruit aan het trekken en ik heb het behoorlijk warm *hijgpuf*.

11. Zusterke

Zusterke Niet meer actief

Had nu al last van wintervoeten. Aaargg hoe moet dat als de winter echt gaat beginnen.
    Had voor mijn zwangerschap wel snel koude voeten. Sinds de bevalling snel koude witte tintelende tenen.
    Zelfs inde zomer( heel erg charmant) sokken nodig in bed anders geen gevoel meer in de tenen. Maar nu echt wintertenen gehad afgelopen nacht.... Dat wordt dan nog wat.
    En ik hield altijd zo van de herfst en de winter. Heerlijk gezellig dik ingepakt op de bang zitten. Kaarsjes aan en niet te vergeten de gevulde speculaas. Hmmmm

12. Hanneke23

Hanneke23 Bekend lid

Jan 20, 2012
    642
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben brood en appeltaartjes gaan bakken. Kopje thee erbij, heel het huis ruikt lekker zo en door de oven wordt het nog lekker warm ook. Zo kan ik het wel hebben :)

13. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Ik ook hoor! Had bijna de neiging om de kachel aan te zetten, niet gedaan maar ik moet echt even schakelen bbbrrrrr! Doe mij maar de zin!

Share This Page