zwanger of toch niet?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by kvdv, Oct 20, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kvdv

kvdv Niet meer actief

#1 kvdv, Oct 20, 2015
    Last edited by a moderator: Oct 20, 2015
    Hallo allemaal,

beetje in twijfel om wat op deze site te zetten, maar ik kom er zelf niet meer uit.

Ik ben 26 september ongesteld geworden, vorige cyclus duurde 24 dagen. ( wisselende cyclus)

Sinds 1.5 week voel ik me raar..
    darmen van streek ( vaak naar de wc moeten )
    ongesteldheidskrampen
    verhoging ( normaal 36,8 nu al ander halve week 37.3-37.6)
    met vlagen misselijk ( tot kokhalzen toe)
    MOE!
    rugpijn
    hoofdpijn
    nu sinds 2 dagen last van me borsten
    pukkels :(
    laatste dagen veel moeten plassen.

Nu weet ik van mijn vorige zwangerschap, wat een cadeau was maar erg welkom, dat ik dit ook had.. ( achter die zwangerschap kwam ik na 1,5 week na nod pas achter bij de huisarts was wel ff schrikken, achteraf bleek dat ik 1.5 week later me eisprong had gehad. )

Maar ik heb vanmorgen test gedaan; negatief! .. ben er best van onder de indruk aangezien mijn gevoel zegt dat ik echt zwanger ben.
    m'n man zegt ook dat ik anders ben, hetzelfde als toen ik zwanger was van mijn dochter...
    als ik weer een cyclus van 24 dagen zou hebben , zal ik vandaag ongesteld moeten worden.. maar nog niet echt t gevoel van dat 't gaat komen...

wie herkent deze symptomen ? en was het uit eindelijk toch positief of kwam er toch een menstruatie?

Liefs, ;)

2. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

Nov 13, 2012
    3,695
    2
    0
    Tja lastig, het nog nog allebei de kanten op..

Misschien heb je te vroeg getest en test je over een paar dagen wel positief. En misschien wordt je over een paar dagen gewoon ongesteld..

Er zit niks anders op dan afwachten.. succes!

3. kvdv

kvdv Niet meer actief

Bedankt voor je reactie..
    Wachten duurt lang..

Heb getest met 123thuistesten.. Las dat deze niet zo betrouwbaar zijn?..
    Misschien toch even kruidvat test halen...

4. Aleeyah

Aleeyah Fanatiek lid

Jul 23, 2015
    1,312
    0
    36
    Je hebt een wisselende cyclus? Wat was de langste? Die zou ik dan aanhouden. En ik denk over 2 dagen nog een test als je nog niet ongesteld bent geworden ;). Succes!

5. kvdv

kvdv Niet meer actief

Eerlijk gezegd niet echt bij gehouden.. Sowieso niet langer dan 30 dagen.. Betekent dat ik nog een paar dagen moet wachten voor t testen.. Heh balen.. Vond wachten tot aankomende zaterdag al lang haha

Morgen toch maar even kruidvat testen halen..

6. meisje1977

meisje1977 VIP lid

Mar 1, 2013
    8,108
    472
    83
    ik zou ook nog even wachten maar als je wil testen dan kan dat natuurlijk. Hou dan wel in je achterhoofd dat ze negatief kunnen zijn. Dat scheelt dan een hoop frustratie en verdriet

7. Alva

Alva Niet meer actief

Het kan alle kanten op. Ik wist ook op een gegeven moment zo zeker dat ik zwanger was, werd ik gewoon hartstikke ongesteld.
    Op het moment dat ik zeker wist niet zwanger te zijn.... bleek ik het wel. Wat dat betreft kan je vrees ik niet teveel op symptomen vertrouwen omdat je lichaam je nog wel eens in de maling kan nemen.

Als je niet lang wil wachten zou je een Predictor Early kunnen doen, deze is 6 dagen voor NOD (vanaf 9 dagen na eisprong) betrouwbaar. Wel de nieuwe versie, in het knalroze doosje.
    Of de kruidvat 2 voor 5 euro. Deze is meestal 4 dagen voor NOD al betrouwbaar.

Succes, ik duim voor je !

8. kvdv

kvdv Niet meer actief

Super bedankt voor de reacties..
    Zal morgen bij de kruidvat halen en dan ff wachten tot t weekend..tenzij de menstruatie natuurlijk doorzet...
    Zucht

9. TigerAngel7

TigerAngel7 Fanatiek lid

Jan 2, 2015
    1,898
    1,277
    113
    Female
    Ik ken het wel een beetje, ik was al 3 weken niet erg lekker in de botten en extreem last van mijn keel, ik had ook alle symptomen maar had er niet eens aan gedacht dat ik zwanger zou zijn omdat het te vroeg was. ik dacht echt aan een griepje, na een bezoekje bij de huisarts en onderzoeken later kwam er uit dat ik een bactiere infectie in mijn luchtwegen had. ook vroeg de dokter of ik niet zwanger was, ik zo geen idee moet de volgende week pas ongi worden. nadat ik van de dokter af kwam heb ik gelijk een clearblue zwangertest opgehaald wat je voor 4 dagen voor nod kon testen. en ja hoor gelijk knalpositief en ik bleek nog maar 4 weken te zijn! dus nog even geduld en afwachten dan maar

10. Linky

Linky Fanatiek lid

Jun 12, 2014
    3,487
    172
    63
    Female
    Het kan, maar het kan ook zijn dat je een griepje hebt. Daar kan je cyclus ook zomaar op reageren...
    Wacht het nog even af zou ik zeggen (hoe moeilijk ook, je kunt nu niks anders doen) en test over een dag of vijf weer. Of een week, als je dat vol kunt houden.

11. kvdv

kvdv Niet meer actief

Bedankt voor de reacties.. het kan alle kanten nog op ik weet het. Dat maakt me ook zo onzeker .. Wat kan je lichaam je onzeker maken zeg..
    We wachten af.. Jullie horen t zodra ik meer weet

12. Kyra77

Kyra77 Fanatiek lid

Jan 3, 2015
    1,979
    552
    113
    Spannend hoor!
    Sterkte met wachten!

13. kvdv

kvdv Niet meer actief

Dankje kyra77.. Wachten valt zwaar tegen...

Share This Page