Is het mogelijk dat ik zwanger ben?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Roosje3500, 14 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roosje3500

Roosje3500 Nieuw lid

14 nov 2016
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn eerste dag van mijn laatste ongesteldheid was 11 oktober. Ik zat toen in mijn stopweek van de pil. Ik heb besloten om na mijn stopweek niet door te gaan met de pil vanwege klachten. Ik heb toen op 21 oktober onveilige seks gehad en daarna de morning after genomen. Ook is hij in mij klaar gekomen. Toen een paar dagen later ( 26 oktober) werd ik weer ongesteld, ik ben dit 4 dagen geweest met veel bloed! In de tijd geen klachten meer gehad en dacht niet zwanger te zijn. 5 november heb ik helaas weer onbeschermde seks gehad, dit keer is hij niet klaar gekomen en heb ik ook weer een morning after pil gehaald. Beide trouwens binnen 12 uur. Ook misschien handig om te vertellen is dat ik voorheen altijd de pil doorslikte en wel een paar maanden niet ongesteld was geweest. 3 dagen na mijn laatste keer onbeschermde seks kreeg ik 's avonds heel veel afscheiding in mijn onderbroek dat het zelfs liep. Ook had het een geurtje. Niet dat het stonk maar het rook wel gewoon. Toen de volgende dag kreeg ik af en toe ook druk op mijn buik daarbij. Nu ben ik bijna een week verder en heb nog steeds last van creme/melk achtige afscheiding met af en toe druk op mijn onderbuik. Ook ben ik weer 6 november begonnen met de pil. Mijn vraag is zou ik nu al een zwangerschapstest kunnen doen? Ben ik uberhaupt zwanger, want ik ben na de eerste keer onbeschermde seks toch ongesteld geworden? Of heb ik al deze symptomen kmdat mijn hormonen in de war zijn vanwege stoppen en beginnen pil en daarbij 2x in 1 maand de morning after pil slikken?

2. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Je kan testen 14 dagen na een eventuele eisprong/innesteling. Je hebt de laatste keer seks gehad op 26 oktober en dat is meer dan 14 dagen geleden, dus je kunt nu testen.

3. anoniempje101

anoniempje101 Bekend lid

20 jun 2015
    735
    2
    0
    NULL
    NULL
    Nav je onbeschermde seks en je verhaal over ruikende afscheiding zou ik, naast een zwangerschapstest, wellicht ook even langs de huisarts gaan...

4. Curitiba

Curitiba Fanatiek lid

21 dec 2015
    1.447
    393
    83
    Precies wat ik wilde zeggen ook!
    En zeker ook omdat je het aanduidt als "helaas" weer onbeschermde sex. Kan ik hier uit concluderen dat dat echt niet de bedoeling was maar dat het je "overkwam" of zo?

En snel die zwangerschapstest halen

5. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Inderdaad een zwangeschapstest en soatest (laten) doen, dan heb je op beiden zekerheid

6. Roosje3500

Roosje3500 Nieuw lid

14 nov 2016
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb net een zwangerschapstest gedaan en deze was negatief!! Weten jullie zeker dat ik niet te vroeg getest heb?

7. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Dat weten we zeker.
    Mochten je klachten van een zwangerschap komen, dan had je nu al positief moeten testen. Klachten ontstaan namelijk door HCG. En dat wordt gemeten door een zwangerschapstest.

Zou een SOA-TEST laten doen en jezelf laten checken op een schimmelinfectie.
    Tijdens mijn zwangerschappen rook mijn afscheiding namelijk niet anders dan anders.

Verder zou je andere anticonceptie moeten gaan gebruiken als je niet tegen de pil kunt en je wilt niet zwanger worden! Er zijn namelijk veel alternatieven voor de pil. Dus heb het daar ook nog even over met je huisarts.

Deel Deze Pagina