Ik heb het ook altijd koud...maar dat had ik voor m'n zwangerschap ook al omdat m'n gewicht te laag is...ik loop nu zodra ik thuis ben met een warme kruik te sjouwen ...en slaap ik een waterbed maar die is wel een paar graden warmer gegaan sinds ik zwanger ben
had ik ook heel veel last van koud en moe, inderdaad BROEDEN. haha geniet allemaal van de zwangerschap. liefs Deng
Hi hier ook nog steeds erg snel koud Ga met kruik naar bed en als ik op bank hang trek ik een dekentje over me heen. Het is dus normaal Foreverfriend
De kou blijft de hele dag. Op mijn werk, in bed, op de bank. Zo lang ik het maar koud heb, zit het wel goed denk ik.
ook ik heb het de hele dag koud. Zit op mn werk met een lekker dik vest aan en als ik s' avonds thuis kom ga ik eerst een uurtje in bad zitten om warm te worden. Dus ga er ook maar vanuit dat het erbij hoort
Ik ben nu al meer dan 21 weken zwanger en ik heb het nog steeds superkoud, terwijl ik het voor m'n zwangerschap vrijwel nooit koud had. Vorig jaar liep ik rond deze tijd al met een T-shirt volgens mij . De verwarming staat bij ons nu ook standaard op 22graden, maar zelfs dan heb ik het nog koud. Nu zit ik altijd met m'n badjas aan, en een dekbed omgeslagen achter de laptop te studeren, en achter de tv enzo. Best vervelend, ziet er ook een beetje stom uit als er visite is, maargoed. Warme douche is idd erg fijn, maar dan durf ik er bijna niet meer onderuit te gaan, omdat ik dan weer meteen begin te rillen...
Hoi allen, hier ook een ijsklontje. Ik ben al vrij koukleumerig van mezelf maar dit slaat alles. Ik bibber me wat af. Ik vraag ook regelmatig aan m'n zoon, collega's en m'n leerlingen of zij het ook zo koud hebben. Heel soms is het gewoon echt koud, maar meestal ligt het toch echt aan mij. Lig nu ook met een dekentje op de bank.
@ wendyp: Meid ik heb het tot nu toe ook verschrikkelijk warm gehad. Normaal ben ik echt een kou kleun en lig ik 's avonds met een slaapzak op de bank, maar sinds ik zwanger ben niet meer. Mijn man slaapt met die kou onder drie dekens, en voor mij is mij zomerdekbedje alleen nog teveel ! groetjes lief