Zelfbruinende creme

Discussie in 'Gezondheid' gestart door zwik, 26 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zwik

zwik Actief lid

29 feb 2008
    155
    0
    0
    Delft
    Ik ben afgelopen zaterdag onder de zonnebank geweest. Ik wist toen nog niet dat ik zwanger was. Toen ik thuis in de spiegel keek, zag ik allemaal pigmentvlekjes op mijn voorhoofd en een grotere vlek naast mijn wenkbrauw. Ook rond mijn mond is het donkerder gekleurd.
    Na een halve dag was dit voor het grootste deel weggetrokken, maar ik ga de komende maanden niet meer onder de zonnebank.

Ben wel benieuwd wat er gebeurt als je zelfbruinende creme gebruikt...
    Iemand daar ervaring mee?

(ga nl eind mei trouwen en je ziet er natuurlijk beter uit met een gezond kleurtje op je gezicht, decolleté, rug en armen)

2. Miss Sil

Miss Sil Fanatiek lid

19 jan 2008
    2.513
    0
    0
    Arnhem
    Ik gebruik zelf zelfbruinende cremé voor op mijn gezicht en dat gaat goed hoor, volgens mij houd je ook veel meer pigment vast. voor dat ik zwanger was ging ik elke week onder de zonnebank en sinds ik zwanger ben niet meer, maar ben nog steeds niet bleek.
    Een zelfbruinende cremé voor je gezicht ( en evt de rest van je lichaam) is echt een uitkomst. ik weet niet of je alle cremés kan gebruiken, misschien dat een sterke bruiningscremé ingredienten bevat wat misschien schadelijk is voor je babytje, maar daar durf ik verder niks over te zeggen.

3. Hope123

Hope123 Actief lid

9 sep 2007
    384
    0
    0
    Paarden en mn kids!
    Zeeland
    Ik heb vorige weeek een zelfbruinende spray geprobeerd, vioorheen werkte dit perfect maar nu had ik allemaal vlekken...té erg gewoon zag er niet uit haha. Zonnebank is te warm dat voelt niet goed voor mij, heb eenmaal geprobeerd maar alleen mijn hartslag steeg al dus ja...

Deel Deze Pagina