Koudddddd!!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door beauty2012, 1 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lana1986

Lana1986 Fanatiek lid

2 okt 2014
    1.194
    400
    83
    Vrouw
    Heel herkenbaar! Was al een koukleum, maar is nu alleen maar erger geworden. Heb constant koude handen en voeten en 's avonds zit ik het liefst met een dikke trui, pantoffels en kleedje over me heen op de bank :p. Wat dat betreft mag de zomer weer komen haha (hoewel de winter met kerst natuurlijk ook wel wat heeft ;)).

2. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Ik heb er ook nog steeds last van, ik ga het liefst ook niet meer naar buiten want ik loop constant te rillen. :)

3. MamaSamm

MamaSamm Bekend lid

23 okt 2011
    942
    24
    18
    Bloggen op weerzownmamablogger.wordpress.com
    Drenthe
    Hey dames, even een vraagje. Hadden jullie het ook al zo koud voordat jullie wisten dat jullie zwanger waren?

4. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Ja ik wel... Nou heb ik het altijd al snel koud hoor dus of het echt te maken had met het zwanger zijn weet ik niet... maar het viel me wel op dat ik vlak voor ik wist dat ik zwanger was ik me steeds door en door koud voelde.

5. MamaSamm

MamaSamm Bekend lid

23 okt 2011
    942
    24
    18
    Bloggen op weerzownmamablogger.wordpress.com
    Drenthe
    Dankje beauty2012. Valt me gewoon op dat ik het de laatste dagen vreselijk koud heb, maar kan het ook soms even snikheet hebben. Maargoed, zegt nog niets het is natuurlijk ook koud buiten.

6. Dani27

Dani27 Bekend lid

17 aug 2013
    670
    3
    18
    herkenbaar!

Ook ik was al een koukleum, maar nu lig ik 's avonds standaard te rillen met mijn dikke sokken, joggingbroek, trui EN deken op de bank.

En dan staat de verwarming ook nog aan.

Liefs Dani

7. JoliJoy

JoliJoy Actief lid

27 jun 2014
    391
    0
    16
    Grappig om te lezen. Toch een bekende kwaal dus!
    Op mijn werk was de verwarming gisteren op hol geslagen. Schijnbaar een sauna binnen, collega's deden hun vesten masaal uit, raampjes open... en ik had t echt mega koud!!
    "Oei, niet ziek worden he!!" Haha. Ze moesten eens weten.

8. elsinga1981

27 dec 2014
    44
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben normaal ook een koukleum :). Ik rekende er een beetje op dat ik als ik zwanger werd een betere doorbloeding zou krijgen en dus minder last van koude handen en voeten. Een aantal vrouwen die ik ken zeiden dat namelijk. Maar helaas, totnogtoe niks van te merken. Denk inderdaad eerder dat ik het nog kouder heb...

Deel Deze Pagina