Heel herkenbaar! Was al een koukleum, maar is nu alleen maar erger geworden. Heb constant koude handen en voeten en 's avonds zit ik het liefst met een dikke trui, pantoffels en kleedje over me heen op de bank . Wat dat betreft mag de zomer weer komen haha (hoewel de winter met kerst natuurlijk ook wel wat heeft ).
Ik heb er ook nog steeds last van, ik ga het liefst ook niet meer naar buiten want ik loop constant te rillen.
Hey dames, even een vraagje. Hadden jullie het ook al zo koud voordat jullie wisten dat jullie zwanger waren?
Ja ik wel... Nou heb ik het altijd al snel koud hoor dus of het echt te maken had met het zwanger zijn weet ik niet... maar het viel me wel op dat ik vlak voor ik wist dat ik zwanger was ik me steeds door en door koud voelde.
Dankje beauty2012. Valt me gewoon op dat ik het de laatste dagen vreselijk koud heb, maar kan het ook soms even snikheet hebben. Maargoed, zegt nog niets het is natuurlijk ook koud buiten.
herkenbaar! Ook ik was al een koukleum, maar nu lig ik 's avonds standaard te rillen met mijn dikke sokken, joggingbroek, trui EN deken op de bank. En dan staat de verwarming ook nog aan. Liefs Dani
Grappig om te lezen. Toch een bekende kwaal dus! Op mijn werk was de verwarming gisteren op hol geslagen. Schijnbaar een sauna binnen, collega's deden hun vesten masaal uit, raampjes open... en ik had t echt mega koud!! "Oei, niet ziek worden he!!" Haha. Ze moesten eens weten.
Ik ben normaal ook een koukleum . Ik rekende er een beetje op dat ik als ik zwanger werd een betere doorbloeding zou krijgen en dus minder last van koude handen en voeten. Een aantal vrouwen die ik ken zeiden dat namelijk. Maar helaas, totnogtoe niks van te merken. Denk inderdaad eerder dat ik het nog kouder heb...