Ik heb hetzelfde,nu is mijn gbp al langer geleden maar vooral echt tijdens de flinke afval periode,wat heb ik het koud gehad.Het afvallen,de operatie het andere eten etc kost zoveel energie van je lichaam.Ben benieuwd hoe het deze winter gaat,al zit ik nu al weer met trui aan. Action heeft fijne thermo leggings.
Ik zou zeggen wen maar aan het koud hebben. Hier ook veel afgevallen (60kg, ook met gbp) en ik was zooooo blij dat het eindelijk zomer was, eindelijk niet meer de hele dag ijskoud. Helaas begint het weer alweer wat minder te worden, dus ik loop alweer in een warme trui, heb mijn laarzen al aangehad en had ook mijn sjaal al om gisteren. Ach ja... Wanneer het echt koud is draag ik vaak een maillot onder mijn broek, dat helpt wel. Oh, en het houdt je vel bij elkaar
Bedankt voor de tips. Vanmiddag een aantal vestjes en shirts met lange mouwen gehaald,ook nog 2 skinny spijkerbroeken. Ik kan weer een paar weken verder hihi
Mijn operatie is anderhalf jaar geleden... Heb het sinds de operatie alleen maar koud gehad tot aan de zomer. En nu begint het opnieuw... Helaas