koude armpjes na de nacht

Discussie in 'Verzorging' gestart door Monique79, 6 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Monique79

Monique79 Actief lid

19 okt 2005
    299
    0
    0
    verpleegkundige
    zuid- limburg
    heeft er iemand een tip over hoe ik de armpjes van mijn zoontje warm houdt s'nachts, hij heeft al een slaap zak aan een dekentje met lakentje op, heb nu ook een rompertje met lange mouwen geprobeerd onder zijn pyama, heb verder ook weleens de mouwen op de slaapzak geritst. wil s'nachts de verwarming niet aanzetten ivm droge lucht. hij slaapt met zijn armen omhoog. zijn handjes zijn blauw sóchtends en het heeft nog niet eens hard gevroren. alvast bedankt.

2. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Zolang de rest van zijn lijfje lekker warm is is er niets aan de hand. Voel is in zn nekkie. En als dat lekker warm is, is het ok hoor.

3. Niet meer actief

omdat hij met zijn armpjes omhoog slaapt, stroomt het bloed wat minder goed door zijn armpjes.. Ga maar eens na voor jezelf als je lang met je armen boven je hoofd hebt geslapen, dan voelt ie zo dood aan.. (ik heb dat wel geregeld dan).

Daar kun je niets tegen doen.. Je kan moeilijk zijn armpjes vastbinden. Zolang zijn nekje inderdaad lekker warm is, heeft je kindje er geen last van. Ja, misschien dat maffe gevoel dan in de armen.

4. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Koude armpjes kan geen kwaad! Teveel kleding ed aantrekken wel. Als zn nekje lekker warm aanvoelt en niet klam of koud, dan is er nix mis hoor!

5. Monique79

Monique79 Actief lid

19 okt 2005
    299
    0
    0
    verpleegkundige
    zuid- limburg
    okee bedankt zijn nekje is inderdaad warm, dus accepteer ik het zo.

6. melody

melody Bekend lid

29 mrt 2006
    672
    0
    0
    Melody heeft ook altijd koude handjes
    Ik heb haar 2 nachten sokjes over haar handjes gedaan :( (een vriendin van mij deed haar dochter handschoentjes aan)
    maar aangezien iedereen zegt dat die koude handjes niet erg zijn ben ik daar maar weer mee gestopt!

Deel Deze Pagina