We gaan voor nummer 2, nog meer "oudere" dames?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Knuffel, 14 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Hallo,

wij starten deze ronde met IUI voor nummer 2. Ik ben inmiddels wat ouder, en vroeg me af of er nog meer "oudere" dames waren.
    Met oud bedoel ik in dit geval 39...

Ben benieuwd...

Knuffel van Knuffel!

2. babybanjo

babybanjo Bekend lid

12 mei 2013
    675
    1
    16
    Juf
    ben 44.... Twee gezonde knullen en verdrietige miskraam.. Twijfel nog of ik doorga, vindt mezelf te oud worden... Maar hoop stiekem op een mooi kerstcadeau.

3. bibaboe

bibaboe Niet meer actief

Ik ben 38 en heb twee kinderen van 12 en 8.

Ook hier wel de vraag hoelang je nog door moet willen gaan...

Maar zolang we daar nog geen knoop over doorgehakt hebben, blijf ik iedere maand hopen!

4. Tazzy

Tazzy Fanatiek lid

20 aug 2013
    1.364
    31
    48
  5. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Hallo dames.
    Veel twijfels dus toch nog ook wel. Herkenbaar! Wij hebben gezegd door te gaan tot ik 40 ben (dat is deze zomer).
    Ik was nieuwsgierig omdat ik merk dat ik er anders in sta dan (veel) jongere dames. Dat is natuurlijk volkomen logisch, maar soms ook heel onhandig (of confronterend;)).
    Vandaar dus ook op zoek naar "soortgenoten":D.

6. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
  7. moppie 1279

moppie 1279 Bekend lid

4 dec 2008
    886
    0
    16
    in de detail handel
    ergens in het noorden
    Ik ben 35 in juni 36 we hebben een gezonde meid van 4
    Heb 2 sterretjes ..

8. Zomersproet

Zomersproet Fanatiek lid

17 apr 2014
    1.041
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoo Knuffel, ik heb 2 weken voor mijn 40e de knoop doorgehakt en spiraal eruit gehaald voor een tweede. Was 8 maanden later zwanger, helaas MA geconstateerd in de 11e week. Die kans wordt natuurlijk groter hoe ouder je bent. Gelukkig is het snel weer gelukt zoals je aan mijn banner kunt zien, 3 maanden voor mijn 42e word ik voor de tweede keer mama.
    Er is bij 'na de bevalling' onder topic 'de mama's' trouwens ook een leuke groep 'mama of zwanger op latere leefftijd' waarvan onlangs nog een aantal dames een positieve test hadden, en eentje zelfs de laatste maand van haar zelf gestelde ultimatum 😊

Succes met je plannen!

9. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Moppie: jullie nu dus ook voor nummer 2?
    Zomersproet: wat goed zeg, zwanger en zelfs al bijna tegen het einde! Hoe gaat het met je? Voel je je goed? Ik zeg trouwens ook niet dat je na je veertigste niet meer zwanger moet/kan/mag worden hoor. Heb voor mezelf alleen daar de grens gelegd. (Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik mezelf een beetje ken en dat een grens soms best wat opgerekt kan worden;)). Ik zal je club eens opzoeken.

Deel Deze Pagina