Koude baarmoeder

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ryanne1991, 7 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    Ik ben ook verder gaan snuffelen en ben bij een boek van Irene Lelieveld uitgekomen. De titel is Koud? Eet je warm! Er moet een lijst in staan met thermisch koude en warme etenswaren.

Die ga ik bestellen, ben benieuwd!

2. Sweetnesz

Sweetnesz Actief lid

20 sep 2013
    264
    26
    28
    Wow dat is goedkoop. Ik betaal €70 voor een half uur acupunctuur, krijg er €40 van vergoed uit m'n zorgverzekering maar zit een Max bedrag aan vast dus je bent er snel doorheen en dan betaal je de volle pond. Zou ik haar naam mogen weten of heeft ze een website?

3. Sterre01

Sterre01 Fanatiek lid

29 mei 2013
    1.563
    46
    48
    Thnx, ga donderdag gelijk even vragen bij mn fysio.
    Ik ben 4 sterren aanvullend verzekerd bij zilverenkruis, krijg daar door een hoop vergoed. Wil het best proberen, als je als zo lang bezig bent wil je alles wel proberen:D

4. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!

Dat kan ik me goed voorstellen! Ik ben benieuwd naar je ervaring!

5. Tunisiana

Tunisiana Bekend lid

3 nov 2014
    550
    146
    43
    NULL
    NULL
    heb je nog een test gedaan ?

6. jolien 1986

jolien 1986 Niet meer actief

Tijgerbalsem ontrekt alleen maar warmte naar de oppervlakte. Alleen daar zitten receptoren die warmte voelen. Dus daar mee smeren kan je wel mee stoppen. Tenzij je het een prettig gevoel geeft (plasebo). Wil je "warmer" worden kan je beter je circulatie stimuleren. Wisseldouche warm koud, infrarood lamp enz.

Succes.

7. Ryanne1991

Ryanne1991 Bekend lid

4 jun 2013
    681
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Als je een Prive berichtje doet kan ik het wel even doorgeven?

8. Esje33

Esje33 Actief lid

21 aug 2013
    143
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja gister nog Tunisiana, en is weer donkerder en mijn temp blijft hoog! :)
    Voor nu dus zwanger! Super fijn dat het weer gelukt is! Nu hopen dat het op de goede plek is en dat het vruchtje nu blijft zitten en lekker kan gaan groeien! Vrijdag eerste echo, heeeel spannend weer!

9. Ryanne1991

Ryanne1991 Bekend lid

4 jun 2013
    681
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Jolien je bedoelt het vast goed maar ik ben het niet met je eens.. Kan spreken uit eigen ervaring. Ik zie dat je zelf pas net bezig bent, dus dan snap ik dat het dan raar lijkt al die noodhulpmiddelen die aangegrepen willen worden.. Na een lange tijd teleurstellingen probeer je echt alles geloof me.. En bij mij werkte dit

10. Emo

Emo Fanatiek lid

6 nov 2013
    1.855
    1
    36
    Vrouw
    Moeder
    Zwangerschapspagina
    Ryanne waar kocht jij de rozenthee? En gefeliciteerd!

Esje, jij ook gefeliciteerd!

11. Ryanne1991

Ryanne1991 Bekend lid

4 jun 2013
    681
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Ik kocht die bij de coop. Op elk zakje zit een andere spreuk net als in Chinese gelukskoekjes;) maar volgens mij zijn ze wel in meer merken ook bij andere winkels
    Bekijk bijlage 433728

12. Emo

Emo Fanatiek lid

6 nov 2013
    1.855
    1
    36
    Vrouw
    Moeder
    Zwangerschapspagina
    Ik ga er eens naar op zoek. Bedankt Ryanne. :)

13. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Hier nog even de uitleg waarom mijn verhuizing goed heeft gedaan. Was niet vanwege slechte bodem ofzo.

Ik heb een zeer lang medisch traject achter de rug met de nodige ups en downs. Ook in mijn relatie met mijn man. En er zijn tijdens de trajecten wel eens woorden gevallen over uit elkaar gaan en liever niet getrouwd te zijn geweest. Vooral mijn man heeft dat nog wel eens laten vallen. Na ruim 2 jaar mmm kwam begon ik er een beetje achter te komen dat hij het niet altijd zo bedoelt had, maar dat het dus ook een stukje afreageren was. Want hij vond de ziekenhuisbehandelingen niet heel erg fijn. En het was dus altijd halverwege de behandeling dat het mis ging.
    Ik heb dus een hele tijd mij af zitten vragen of onze relatie het wel zou overleven.

Tot we dus een ander huis tegen kwamen en mijn man het wel een goed idee vond om te gaan verhuizen samen. Dat was dus voor mij de bevestiging dat hij toch achter onze relatie stond. En dus samen verder wilde.
    En inderdaad, na een pauze en een flinke verbouwing en ondertussen verhuisd, was ik meteen de eerste poging nadat ik in dit huis woonde zwanger.

Misschien toeval, maar dat denk ik niet. En ik heb vanaf het eerste moment gezegd hier dat we hier een babykamer moesten maken.

En ook leuk om te weten, mijn man stond niet echt achter de mmm, maar is doorgegaan voor mij. Maar wie was de dag na de positieve test bezig om de toekomstige babykamer op orde te maken. Inderdaad mijn man. Terwijl ik het nog even moest laten bezinken dat ik na 5 jaar, half jaar medicijnen en 13 behandelingen in de mmm toch ineens zwanger was.

kort gezegd, het was de bevestiging dat we toch voor elkaar kozen.

14. Sweetnesz

Sweetnesz Actief lid

20 sep 2013
    264
    26
    28

Ik heb precies dezelfde gekocht maar dan bij, de Tuinen. Dat is een soort gezondheidswinkel! Ik stuur je straks even een pb!

15. Ryanne1991

Ryanne1991 Bekend lid

4 jun 2013
    681
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Heftig om mee te maken maar jullie hebben echt samen gevochten. Dat is het mooie in een relatie als 1 van de 2 zich met moeite boven water kan houden dat je de ander helpt en andersom ook.. Ik ken niemand met een perfecte relatie. Iedereen heeft zo zijn problemen, klein of groot. Ik geloof er in dat als je echt van elkaar houdt en echt voor elkaar wil vechten dat je heel veel aan kan als stel.
    En de MMM is zwaar. Niet alleen het medische gedoe maar ik vond de 'verplichte' seks heel erg het vuur uit onze relatie halen. Soms wou het dan niet lukken omdat hij veel spanning voelde omdat m'n ei dan die dag zou springen.. Kregen we daar weer ruzie om.. Wat een stress.. Totaal niet romantisch.
    Maar op zich zat ik relatief kort in de MMM vergeleken met jou situatie.
    Ik ben blij dat jullie harde werk voor elkaar beloond is.

Xx Ryanne

16. Ryanne1991

Ryanne1991 Bekend lid

4 jun 2013
    681
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Ik zie trouwens dat je in ronde 7 met clomid zit. Hoeveel rondes clomid moet je slikken? Bij ons ziekenhuis mag je maar een half jaar clomid slikken. Mag je niet gaan beginnen met de gonal f? Ik vond de clomid hele nare bijwerkingen hebben. Spuiten klinkt eng maar na 2 dagen ben je er al aan gewend.

17. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    He, die thee heb ik ook gekocht :D
    Wel bij de Tuinen, want de Coop had ze niet.
    Lekker hoor ;)
    En ik zit weer met mijn kruikje op de bank. En de elektrische deken gaat zo weer aan. Warme voetjes! ;)

18. Sweetnesz

Sweetnesz Actief lid

20 sep 2013
    264
    26
    28
    Klopt! De clomid slaat bij mij goed aan en heb weinig bijwerkingen vrijwel niet, alleen soms laat van opvliegers. In het ziekenhuis waar ik loop doen ze in de maand December geen IUI/IVF. Mocht het deze ronde niet raak zijn dan begin ik aan IUI in januari. Ik moet dan ook beginnen met spuiten misschien ook met gonal F maar misschien dat ze iets anders gebruiken geen idee eigenlijk?? Heb wel gehoord dat er meerdere variaties bestaan :)

19. Sweetnesz

Sweetnesz Actief lid

20 sep 2013
    264
    26
    28
    Mooi verhaal zonnetje!!

20. Vitamientjuh

Vitamientjuh Fanatiek lid

3 dec 2011
    3.069
    1.124
    113
    Vrouw
    Een koude baarmoeder bestaat idd. Ik ben zelf geen nederlandse. Bij ons is het bekend en er zijn ook bepaalde kruiden die kunnen helpen bij het 'verwarmen' van de baarmoeder.

Deel Deze Pagina