Jeeej (paar cm) vooruit tijgeren

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Kimmy, 8 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimmy

Kimmy Actief lid

25 jun 2010
    315
    0
    0
    Wilde dit even delen..

Na 3 maanden (stukjes) achteruit schuiven, 2 maanden driftig rondjes om der as draaien, af en toe de nodige frustratie ..is het dan zover:

Mevrouw komt een paar cm vooruit richting haar speeltjes die net buiten bereik liggen. Haha..echt tijgeren is het nog niet maar het begin is der :p. Ze maait wat met der armen en zet zich af met der linkervoetje en daar gaat ze een stukje vooruit haha. Het kost der nog erg veel moeite maar het begin is der lijkt mij.

Ben natuurlijk erg trots :p. Hoe ging dit bij jullie kindjes toen ze vooruit leerden gaan? Ook eerst van die kleine stukjes? Ze maakt nl nog niet echt aanstalten om naar dingen die verder weg liggen te gaan hihi..

2. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.033
    6.135
    113
    Happyland
    Leuk he! Mijn dochter was ongeveer even snel denk ik. Binnen nu en een week gaat ze als een speer vooruit, dat voorspel ik je!
    Grappig gezicht he dat tijgeren?

3. Kiwi25

Kiwi25 Niet meer actief

Leuk he! Ik herken het 'ze gaat vooruit!!!'. Die waggelende en schuifelende kontjes :) En daarna de frustratie van 'nee!' niet aan de dvd speler, 'nee!' niet aan de plant trekken, 'nee!' niet de vuilnisbak omver, laat ik je daar alvast op voorbereiden haha. Die kwam bij mij deze week aan haha, je huis wordt heel snel kindproof ;)

Mijn dochter zit dus ongeveer in dezelfde fase, al wordt haar wereld steeds groter. Als ik een speeltje steeds 20 cm voor haar neus leg kan ze 4 meter vooruit tijgeren (soms ook met haar kont omhoog). Maar inderdaad een speeltje op 4 meter afstand gaat ze niet uit zichzelf naar toe, alleen alles wat in de dichtbijheid is, maar ze ziet steeds weer iets anders in dichtbijheid :) Het wordt dus steeds doelgerichter, maar in eerste instantie alles dichtbij alleen aantrekkelijk, alsof ze zichzelf onderschatten en niet denken dat ze erbij kunnen ofzo :D

4. Stina83

Stina83 Bekend lid

6 aug 2012
    601
    0
    16
    NULL
    NULL
    @kimmy leuk is dat hè!!! Zeker iets om trotst op te zijn. Wat Zara zegt binnen week gaat het een stuk vlotter..

Ons meisje ging binnen een week van kleine stukjes, naar grote stukken tot optrekken.. Dus inderdaad als een speer. Ze was toen ongeveer 8 maanden. Nu loopt ze achter haar loopwagentje heel trots ongeveer 9,5 mnd.. Gek gezicht..

Dus geniet er lekker van, voor je het weet cross je de hele tijd achter haar aan!!!

5. sydneys

sydneys Niet meer actief

De eerste 2 dagen echt centimeterstukjes en toen had hij het onder de knie. 2 weken later begon hij ineens te kruipen.
    Met tijgeren was hij 11.5 maand en kruipen net na zijn verjaardag

Dat tijgeren zag er echt keigrappig uit. Een hoop gekiem, gehijg en gezucht en hij sliep de eerste dagen ook heel erg lang :D

6. cooksie

cooksie Bekend lid

24 aug 2012
    516
    0
    0
    midden van NL
    Jeej! Bij mij ging ze van de ene dag (9 maanden) mini stukjes naar de hele kamer door! Een week later ging ze op haar Knieën zitten en nu loopt ze de tafel rond!
    Wat een geweldig gevoel he als ze wat nieuws leren! Elke keer krijg ik weer het gevoel dat ik geslaagd ben ofo hihi!

7. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Super knap !!
    dan zal het binnenkort wel snel gaan

8. Kimmy

Kimmy Actief lid

25 jun 2010
    315
    0
    0
    Wat een leuke reacties allemaal! Leuk om te lezen hoe het bij jullie ging :)
    Vanavond kwam ze zowaar al bijna een meter vooruit hihi :D

Deel Deze Pagina