Koude borstvoedingsmelk

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door dromertje, 11 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dromertje

dromertje Actief lid

18 apr 2007
    246
    0
    0
    hoi hoi

even een vraagje, kan je gekolfde melk ook koud aan je kindje geven. Zodat als je bijv. gaat wandelen dat kan geven?

Edit moderator: topic verplaatst naar borstvoeding

2. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Geen idee, lijkt mij dat het best kan maar dat je kindje het wellicht niet wil als het niet op lichaamstemperatuur is.

Misschien je vraag even door een moderator laten verplaatsten naar het gedeeltje borstvoeding, daar weten ze het vast wel ;)

3. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ja hoor, dat kan. De vraag is alleen of je kindje dat wil, maar dat kun je proberen.

En als je gaat wandelen, dan ben jij er toch bij neem ik aan? Waarom zou je dan een flesje geven?

4. BoBam

BoBam Niet meer actief

ik denk omdat het een beetje koud buiten is en je net een bankje moet tegen komen

5. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Justin vind het koud heerlijk!

Meestal geef ik hem direct het afgekolfde flesje,maar soms ook wel eens uit de koelkast en dan drinkt hij het ook heerlijk op.

Hij wil het helemaal zelf doen nu met zo'n difrax flesje met een opening.

6. yake

yake Fanatiek lid

25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Nathalie, welk flesje bedoel je?

7. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Deze

8. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Dat kan wel hoor!

Laatst heb ik ook afgekolfd voordat ik weg ging. Heb toen tijdens het winkelen het flesje gegeven, ideaal!
    Lukt het kolven niet, dan voed ik gewoon live. Laatst heb ik nog in een pashokje gezeten :)

9. yake

yake Fanatiek lid

25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Dank je, Nathalie. Gelukkig heb ik dus het goede flesje gekocht, alleen de kleine versie ervan. Mevrouw weigert meestal overdag te drinken en alle bekers al geprobeerd.... Toen we vandaag thuiskwamen het flesje 'gevuld' met water en ze dronk het helemaal op. Morgen krijgt ze er melk in als ze naar mijn moeder gaat, kijken of het werkt!

Deel Deze Pagina