Zo, vandaag heeft Kevin zijn eerste kaarsje uitgeblazen. Een jaar alweer bij ons. En ja, ook alweer een jaar aan de borstvoeding. Afgelopen week dacht ik 'bosj' te herkennen als het drinktijd is. Zo schattig! Het is nog steeds favoriet en heeft de voorkeur boven vaste voeding, dus ik probeer hem 1 'voeding' (na zijn middagslaapje) eraf te halen. Bij hem is het namelijk geen 'slok tussendoor', maar tankt meteen 2 borsten leeg en heeft dan minder zin in zijn avondeten. Nu geef ik 's ochtends na het wakker worden, voor het ochtendslaapje, voor het middagslaapje, soms ook een beetje na de middagslaap (die probeer ik te laten vervallen), voor het naar bed gaan en incidenteel nog een nachtvoeding als hij niet lekker is en slecht slaapt. Ik had nooit gedacht dat ik een jaar zou voeden. Mijn zussen voedden hun kinderen ook allemaal tot 18 a 24 maanden en vroeger vond ik dat een beetje gek. Een kind dat al kon lopen en er al om kon vragen... maar voortschrijdend inzicht heeft me inmiddels bij een jaar gebracht en we zijn nog niet van plan voorlopig te stoppen! Groetjes, Appeltje
He je hebt een eigen topic, dan feliciteer ik jullie hier ook maar! Leuk verhaal om te lezen, hier heet de borst tata en daar komt ze geloof ik ook vanaf een jaar keurig om vragen (en af en toe om eisen ) Nog heel veel voedingsplezier gewenst, en volgend jaar zal ik je weer feliciteren !
Appeltje en appeltje-man, van harte gefeliciteerd met de eerste verjaardag van jullie kleine mannetje! En natuurlijk een topprestatie, 1 jaar borstvoeding! Super! Kevin, van hart gefeliciteerd met je eerste verjaardag! En lekker genieten van die heerlijke mamamelk hoor! Knuffel en kusje van Malou en Ruben. Liefs, Hanneke!
Sorry, een dag te laat. Maar natuurlijk nog van harte gefeliciteerd met Kevin én met 1 jaar BV geven. Fijn dat jullie een leuke dag gehad hebben