weet iemand dit?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door proudmommy2, 1 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. proudmommy2

26 sep 2011
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    zoals ik in mijn vorige toppic al schreef heb ik sinds gisteren wat rode en bruine afscheiding gehad. nu vandaag heb ik elke keer bij het afvegen rode afscheiding/bloed. Ik heb verder geen menstruatie achtige klachten. Maandag en dinsdag had ik een positieve ovulatie test. woensdag voelde ik mijn eisprong (waarschijnlijk) Nu zou het bloed van de eisprong kunnen zijn, maar dat is toch niet zoveel/vaak. mijn vraag is hoelang kan dat bliedverlies bij afvegen zijn als het van de eisprong komt. en als je bloed verliest kan het eitje zich dan wel innestelen? Misschien is mn lichaam wel in de war en krijg ik toch nu al mn menstruatie.
    heeft iemand hier ervaring mee?

groetjes

2. happylady

happylady Lid

27 sep 2011
    94
    0
    0
    Hoi proud mommy,

Ik heb er zelf geen ervaring mee. Wel had ik 7 dagen na mn ovulatie licht bloedverlies. (misschien wel een innesteling?!) Ik heb wel gelezen dat een eisprong wat bloed kan veroorzaken en een innesteling ook. Maar elk lichaam is anders! Sommige hebben het niet, sommigen hebben het een week lang! Is dus helaas weinig over te zeggen :(
    Ik zou nog maar even afwachten en als je het niet vertrouwt je huisarts even bellen.

Succes en hou ons op de hoogte!

Liefs

3. rose83

rose83 Bekend lid

26 nov 2010
    753
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb het ook een keer gehad en dat duurde ongeveer 5 dagen. Helaas was het toen niet raak. Het zegt dus niet altijd wat. Het enige wat je kunt doen is afwachten.

4. NehBa

NehBa Niet meer actief

ik weet het ook niet maar leef wel mee.. heb ook zoiets.. heel vaag, de hormonen lekker op hol maar geen oorzaak, althans, nog niet... succes

5. proudmommy2

26 sep 2011
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou ik heb de oorzaak... Helaas ben ik echt mega ongi geworden vanavond. En dat na 16 dagen al.. ben echt mega teleurgesteld. nou ja mag eigenlijk ook niet zeuren, tis pas de eerste ronde.
    op naar de volgende ronde.

6. NehBa

NehBa Niet meer actief

jammer... bij mij is het ook sort of doorgebroken, alhoewel ik vooral een paar uur krom lag van de pijn dus de echte doorbraak met rood bloed zal morgen wel komen... + morgen uitslag van uitstrijkje, hopelijk.

Succes!

Deel Deze Pagina