Koude buik

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door aafke77, 19 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aafke77

aafke77 Actief lid

21 jul 2008
    190
    1
    0
    Apeldoorn
    Dames, ik heb de hele tijd een hele koude buik!
    Heb de verloskundige al gebeld en die denkt dat het iets met de doorbloeding te maken heeft.
    Maar het is nogal vervelend zo'n koud uitsteeksel.....
    Is er iemand die hier ook last van heeft?

En nog een andere vraag:
    Weet iemand waar een wieg aan moet voldoen en waar je deze wel of niet mee mag bekleden?
    Ik heb me suf gezocht op internet maar ik zie zoveel tegenstrijdigheden!
    Iemand uitsluitsel?

Alvast bedankt!
    Groetjes en zwangerse......

2. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

ik heb ook wel een koude buik (niet altijd) ik maak mijn buik vaak warm door er met mijn handen overheen te wrijven, is niks ernstigs en heeft inderdaad wel met doorbloeding te maken, je buik steekt nu ook uit, net als je billen, die zullen ook vaak koud aanvoelen.

wat het wiegje betreft kun je misschien beter hier op de site aan de kraamverzorgster vragen, dat weet ik zo niet, wie weet heeft iemand anders daar nog een tip voor ;)

3. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

Ik heb het ook! Vroeg me ook al af hoe het kwam want kleed me goed aan, en toch telkens een koude buik!

4. sweetnesey

7 nov 2008
    77
    0
    0
    Breda
    Ik heb dat ook hoor een koude buik maar dan wrijft ik er even over dan word het vanzelf wel een beetje warm.

5. aafke77

aafke77 Actief lid

21 jul 2008
    190
    1
    0
    Apeldoorn
    Nou gelukkig ik ben niet de enige!
    Normaal zou ik ff lekker een kruik erop doen, maar ik zit op mijn werk en heb mijn kruik niet bij me.....
    Heb net heet water in een leeg water flesje gedaan en die ligt nu op mijn buik.....HEERLIJK!

Bedankt voor de reacties!

6. tessie80

tessie80 Actief lid

26 okt 2008
    191
    0
    0
    Amsterdam
    Oh ja, dat heb ik ook vaak. Ik verbaasde me er al over. Nou, gelukkig dat meerderen dit hebben, dan zal het er ook wel bijhoren.

7. Angelicaatje

Angelicaatje Actief lid

6 mrt 2008
    338
    0
    0
    Sociaal Pedagogisch Werker
    Hoofddorp
    Die koude buik komt echt doordat het uitsteekt net als je billen, maar je kindje heeft het warm genoeg hoor ;)

8. jes1

jes1 Fanatiek lid

26 jun 2007
    1.015
    0
    0
    Heb ik ook wel is! Maar ze zeggen dat zelfs als jijzelf onderkoeld zou zijn je lichaam het kindje nog steeds 37 graden houdt. Dus maakt niks uit een koude buik!

Deel Deze Pagina