Misschien een vreemde vraag, maar kunnen floradix en zwangerschapsvitaminen samen? In Floradix zit vooral ijzer dus volgens mij kan dit wel. Aan de andere kant: te is natuurlijk nooit goed...
Vlgs mij is teveel ijzer vooral/snel te merken aan verstopping, dus als je slecht kan poepen... Ik denk ook altijd dat te nooit goed is, verder!
Ik gebruik het wel allebei samen. De Floradix is nu een paar dagen op, maar ik had vanmorgen geen zin om weer naar de apotheek te rennen, aangezien het nogal regende. Volgens mij is het geen probleem. Mijn Hb was in ieder geval nu een stuk hoger dan vorige zwangerschap, toen ik geen Floradix nam, was het steeds aan de lage kant. Oh, door Floradix zit ook iets, tegen verstopping, al merk ik er niets van.
Dat kan gewoon hoor ik neem het ook volgens mij verstop je alleen van ijzertabletten maar die schrijven ze niet zo snel voor. Floradix is natuurlijk dan kun je gewoon nemen
Ik moet ze juist samen nemen. Vorige week was mijn hb te laag en toen zei de vk dat ik gewoon door moet gaan met Gravitamon en daarnaast met Floradix moest beginnen.
Ik kreeg het advies (na de bevalling) om naast de voorgeschreven ijzertabletten ook floradix te nemen.....maar goed, mijn Hb gehalte was 3.6..