auw, 24 weken en beurs/gekneusd gevoel

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by Smallville, Mar 29, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Smallville

Smallville VIP lid

Jul 1, 2006
    10,358
    0
    0
    Hoi Vk's

Ik heb nu sinds n week/2weken steeds meer last van onderen.
    Het voelt alsof ik van onderen helemaal beurs/gekneusd ben.
    Krijg er nu sinds de laatste dagen ook pijnscheuten en krampen bij.
    Lopen is nu echt waggelen en is niet fijn, ik kan voor mijn gevoel amper de straat uit lopen iniets dat sneller gaat dan en slakke gang.
    Bij staan/zitten/liggen evenveel pijn, bij opstaan van bed/stoel eerste 5 min. stuk meer pijn, sinds vandaag met mini pijnscheuten.
    Had eerst maar beetje pijn na het plassen, als blaas leeg werd en baarmoeder dan even stukje naar beneden kon, dit duurde meestal maar 5 min.
    Maar heb het nu de gehele dag door.

Ik loop al sinds week 14 bij de fysio, maar dat was meer voor de pijn in mijn bekken en stuitje.

Meeste pijn is nu bij schaambeen en zeg maar de baby-in/uit gang.
    De steken zitten het meeste aan acherkant bekken/billen.
    's Avonds gaat pijn tot aan mijn tenen.

Hoort dit bij B.I.?
    Of kan ik maar beter even mijn vk bellen? mijn volgende afspraak daar heb ik pas 14 maart.
    Volgende afspraak fysio pas komende vrijdag.
    Maar weet niet of ik het zo wel vol hou.

Ik heb thuis ook nog en lief peutertje van 2 jaar rondlopen, dus thuis echt rustig doen kan pas als ze op bed ligt.

Alvast bedankt voor jullie antwoord.

Groetjes Smallville

2. Immie

Immie Verloskundige

Dec 17, 2006
    7,813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi smallvile,

Wat vervelend zeg!
    Laat je urine even nakijken bij je huisarts misschien is het een blaasontsteking. HEb je al eens gekeken naar je onderkantje? Zitten er verdikkingen of zie je dikkere aderen lopen? Heb je spataderen?
    Als het niet uit te houden is mag je altijd je verloskundige bellen!
    Vertel je klachten ook bij de fysio,hij kan goed bepalen of hte van je bekken afkomstig is.
    Balen! ik hoop dat het snel beter met je gaat!

Imke

Share This Page