Een drukke baby of rustige baby?

Discussion in 'Zwangerschap' started by missyb, Mar 2, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. missyb

missyb Niet meer actief

Ik hoor van heel veel zwangeren dat kindje zo druk zijn schopjes hier schopjes tegen de ribben.

Ik heb dat helemaal niet en ik kan ook niet zeggen dat het kindje heel druk is.
    Meestal snachts om half 2 is het wel druk; heen en weer draaien maar niet echt schopjes..

2. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,272
    6,801
    113
    Tot 30 weken had ik dat ook niet, maar sinds 2 a 3 weken schopt mijn kleine ook heel veel en hard. Nog niet tegen de ribben, want daar kan hij geloof ik nog niet bij, maar wel tegen mijn buik. Die neemt af en toe zelfs rare vormen aan,

Maar ik denk dat elke baby anders is. Je moet in elk geval de baby wel voelen een paar keer per dag. Anders even naar de VK.

3. Niet meer actief

die van mij is al vanaf het moment dat ik haar voelde heel druk! Ze beweegt vrijwel constant en je ziet mijn buik dus ook behoorlijk golven.

4. Dientje

Dientje Fanatiek lid

Jan 12, 2006
    4,674
    0
    0
    Noord-Holland
    Die van mij vind ik niet zo heel druk, hij beweegt wel goed maar heeft echt vaste tijden vooral in de avond is hij actief.

5. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

ik heb de hele zwangerschap al een drukke baby... :D geweldig vind ik dat elke dag is het voor mij weer bevestiging dat hij er nog is ( miss overdreven maar ach ) maar laat hij maar lekker nu druk zijn en straks als tie er is mag die rustig zijn ;) hahahah

6. milou

milou Niet meer actief

bij mij net als gupsie, sinds ik het kan voelen, bij week 18, voelbaar en zichtbaar aanwezig. slaapt enzo weleens?

7. Niet meer actief

Mijn baby is vrij rustig.

De bewegingen zijn bijna altijd heel gecontroleerd en rustig.
    In de ribben ben ik nog nooit geschopt.

1 keer per dag heeft het een kwartiertje, dan beweegt t alle kanten op en doet t ff rekken en strekken.

Het puilt wel echt uit. Je kan de kont zo zien zitten en als je daarop duwt (zachtjes) draait t ook weg.

8. spooky

spooky Bekend lid

Mar 15, 2006
    934
    0
    0
    krommenie
    die van mij is wel druk alleen schopt ze niet meer echt maar duwt ze meer

9. missyb

missyb Niet meer actief

Die van mij beweegt wel elke dag meer dan 10x
    ook een bolletje dat steeds weggaat als ik er zachtjes op druk!
    snachts is het heel actief en gaat mijn hele buik op en neer.
    maar overdag is het rustig , terwijl ik van zo veel zwangeren hoor "mijn baby is zo druk".
    zal idd ook wel per baby verschillen.

10. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

May 22, 2006
    3,674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Ons meisje is heel druk. Ik voel haar echt heel erg veel, de ene dag wel wat minder dan de andere maar ze is zeker aanwezig. Met de pretecho was ze ook ontzettend druk waardoor het erg moeilijk was om haar mooi in beeld te krijgen.

Liefs,
    Duveldraakje

11. marilyn

marilyn Actief lid

Oct 3, 2006
    344
    0
    0
    Administratief medewerkster bij Justitie.
    Nootdorp
    Wij hebben een ook een behoorlijke spring in 't veld. Ik voelde haar al met 14 weken. Bij de 20 weken echo waren veel orgaantjes moeilijk te bestuderen omdat ze constant aan het jumpen was van hot naar her. Bij het beluisteren van het hartje hoor je haar ook heel goed trappen. Altijd leven te voelen in mijn buik dus!

12. AnnaS

AnnaS Fanatiek lid

Nov 25, 2005
    1,096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Hoi,

Tijdens de pretecho hebben wij ook niet echt mooie 3d beelden kunnen krijgen omdat het ook zo vrezelijk beweeglijk was.
    Nu heeft ze toch echt wel meer een ritme dat ik haar dan op de dag voel en meestal naar het eten is het slimst.

Ik krijg wel trouwens al flinke porren tegen mijn ribben aan en van die wrijf bewegingen die soms gewoon pijnlijk zijn.

Groetjes Anna

13. rastagirl

rastagirl Fanatiek lid

Dec 15, 2006
    1,156
    0
    0
    mijn eerste was ookzeer bewegelijk ik liep een keer in prenatal en werd er gek van kon amper lopen door het geschop heb ik zon muziek knuffel ding gepakt tegen me buik en en voila ik kon rustig inkopen doen hahaha zaten me toch aan te kijken ik uitleggen toen begreep de winkeljuf het hihihi

14. Tigger

Tigger Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    2,803
    0
    0
    Ons meisje was heel druk, tot week 26... toen veranderde dat duidelijk. Nu is ze heel rustig, maar ze is er wel.
    Soms in de avond wil ze nog weleens even gek doen ;) , maar verder...
    Heb het overigens laten controleren (vanwege de plotselinge evrandering)maar alles is oke..

15. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

Aug 8, 2006
    1,065
    0
    0
    die van mij is zoooooooooooooo druk, vraag me af hoe dat moet als hij/zij geboren is .. hihi

16. jingels

jingels VIP lid

Jul 8, 2006
    7,742
    1
    0
    IK moet eerlijk zeggen ; ik heb een vrij rustige baby... en om nou te zeggen dat mijn baby hard schopt, ribbenkicker of iets dergelijks is nee... hopelijk blijft dit na de geboorte zo :rolleyes:

17. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

Dec 15, 2006
    2,397
    1
    0
    Ik begin de kleine sinds een paar dagen echt te voelen. Maar nu pas die vlindertjes/plopjes zeg maar. Dus of het druk is of rustig, tja.. Ik hoop wel dat ik het vaker ga voelen, want dit is ook maar zo rustig ;)

Share This Page