hallo meiden, Ik moet hele tijd eten lijkt wel! ik eet iets b.v avond eten en gelijk krijg ik een soort honger gevoel! maar als ik iets eet dan zit het ook niet lekker in me maag. EN krijg een rare na smaak ..wie heeft ook zoiets ? iK WORD ER ECHT GEK VAN !
yep ikke ook niet leuk, heb ik net gegeten een uur laten heb ik alweer honger. Ik ben al zo bang om een tientonner te worden,,,zucht
Ja ik heb het ook.... als ik net heb gegeten heb ik een uurtje erna weer zin in wat. Kan de hele dag wel dooreten! Gelukkig werk ik best veel en beweeg ik veel als ik aan het werk ben. Hopelijk voorkomt dat een beetje dat ik een dikzak wordt.... Groetjes Miep
Gelukkig ik ben niet de enige! Als je ziet wat ik allemaal mee neem naar het werk, moet haast een aparte tas meenemen Maar moet zeggen dat ik wel vooral gezonde dingen eet.
ik heb echt geen honger .. ben bang dat onze kleine te weinig binnen krijgt zelfs. Ik probeer wel zoveel mogelijk vitaminen binnen te krijgen als ik eet.. maar veel kan ik het niet noemen.
Ik heb het nu ik op het laatst loop. 's nachts word ik wakker van de honger. Dit heb ik de hele zwangerschap nog niet gehad. Heb niet meer gegeten dan ik normaal deed. Nu sta ik s'nachts op om twee beschuiten met kaas te eten en een beker chocomel... Doe ik dat niet dan word ik echt misselijk van de honger. Waarschijnlijk ben ik bezig met energie op te bouwen of zo...?
nee je bent echt niet de enige Als ik 's avonds terug denk wat ik allemaal gegeten heb niet normaal haha. heb vooral trek in hartige dingen, stukjes kaas (extra belegen) kroket, patatje, pizza (van die kleintjes) echt te erg! Probeer ook veel groenten en fruit te eten, maar tussendoor...... jessica
Bij mij wisselden de periodes zich af, dan at ik een tijdje normaal, dan had ik weer continu honger.... en de weegschaal daar was geen peil op te trekken. At ik 4 weken gewoon geond zoals ik normaal ook eet en was ik 4 kilo aangekomen. Had ik me 3 weken volgepropt, ook met de kerst was ik helemaal niets aangekomen..... ik denk dat je lichaam gewoon aangeeft wat het nodig heeft en zolang je niet alleen maar ongezonde dingen eet zul je ook niet TE veel aankomen....... Ik heb nu sinds een week of 3 weer een 'honger' periode, en ik geef daar nu ook gewoon aan toe. Ik eet extra brood en VEEL fruit, maar ook wel chocola of een koekie hoor en ben helemaal niks aangekomen de afgelopen 3 weken!
ene dag vreet ik me klem en vandaag heb ik 1 appel gehad en een broodje oja en net een pannekoek, meer krijg ik er niet in, echt verschillend, maar eet wel vitamine pilletjes
hoihoi, ik heb het ook hoor heb heel de dag door trek en ook vooral hartige dingen zoals oude kaas patatje pizza enz toch probeer ik zo veel mogenlijk fruit groente yoghurt en dat soor dingen te eten maar soms dan moet ik echt wat kaas ofzo naar binnen gooien vooral afbakbroodjes met boter en oude kaas vind ik heerlijk. groetjes
Hier nog een! De hele tijd een hongergevoel. Maar bij mij is het ook zo dat als ik er niet aan toe geef dan krijg ik zo'n misselijk en wee gevoel. Loop dus ook de hele dag te slepen met appels en reepjes en snoepjes... We gaan precies gelijk op Zara!