verjaardagskado

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door happynienja, 25 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    martijn word donderdag 1 en we hebben nog geen verjaardagskado voor hem, en ik heb ook geen idee wat we hem kunnen geven.
    wat hebben jullie gegeven? of wat zouden jullie kopen?

we krijgen al een speelauto van m'n schoonouders, dus dat valt af.

iemand een idee?

2. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

3. raspberry

raspberry Niet meer actief

Wij hebben Thirza nijntjeduplo gegeven, van mijn ouders kreeg ze een activitytafeltje, van mijn schoonouders een grote kralenspiraal.
    Op Sinterklaas hebben we haar nog een speeltentje gegeven, ook een groot succes.

Gewone duplo zou je dus ook kunnen geven, als ie nog niet zo van het bouwen is, zou ik een set kiezen met veel diertjes/auto's, meer van die kant en klare dingen al zeg maar.
    Verder vinden wij het spul van Little People erg leuk, schijnt ook een groot succes te zijn vaak.

4. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.042
    453
    83
    Vrouw
    Hier krijgt ze van mijn ouders een auto die je kunt duwen met een duwstang en er komen ook nog een boerderij van Little People bij en een poppenhuis (maar dat is voor een jongen misschien minder leuk ;))

5. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Hier ook een bijna-1-jarige en wij weten het ook niet. Een loopauto heeft ze al, net als een loopkarretje. Ook een poppenwagen met pop heeft ze al gekregen op haar kraamfeest... Nu hebben we een schommel gevraagd en een fietsstoeltje, dit aan opa's/oma's en aan de mensen die nog meer komen gewoon een kleinigheidje. Ik vind haar nog veel te klein voor grote cadeaus en ze krijgt er zelf niks van mee. Wij hebben dus wat blokken gevraagd of iets kleins van duplo, een paraplu voor als het deze zomer gaat plenzen, boekjes met dikke bladzijden, een koffertje voor als ze gaat logeren. Dat was het wel zo'n beetje. Vind het zelf nogal overdreven om zo'n uk te overladen met cadeaus.... Wij hebben haar zelf nog niks gekocht, als ik geen poppenwagen had gekregen had ik dat zeker nu gekocht maar die hebben we dus al... Misschien kopen we zelf nog iets van een hobbelpaard of zo, ik weet het echt nog niet (en moet me haasten want zondag vieren we het al!).

6. Aslanck

Aslanck Actief lid

2 jul 2008
    321
    0
    0
    Amsterdam
    Ik heb een driewieler gekocht met duwstang... via internet besteld en binnen 2dagen in huis. als je intresse hebt kan ik de link mailen.

Deel Deze Pagina