Wat doen jullie aan die koude handjes 's nachts. Mijn meisje van 4 maanden heeft echt ijsklompjes terwijl ze verder helemaal lekker warm is. Ze lijkt er niet echt last van te hebben maar fijn lijkt het mij ook niet. Doen jullie er iets aan?
er is van de week ookal een topic overgeweest. je kunt e rniet veel aan doen en het maakt ook niets uit zolang haar nekje op de goede temperatuur is.
http://www.zwangerschapspagina.nl/baby-dreumes/239263-koude-wangetjes.html kijk hier maar even dit is het topic wat ik bedoelde.
wat mn voorganger al zei: zolang het nekje warm is, is het niet erg. Hier ook ijsklompjes. Nu is ze 2 en heeft het nog, ik zei vanochtend: wat heb je koude handjes, zegt ze nee hoor mama, ijsje is koud. Ze zal er dus idd wel geen last van hebben.
hier ook altijd smorgens koude handjes, maar verder voelt hij lekker warm. Zou vast niet erg zijn lijkt me. Ze hebben ook hun handjes met slapen naar boven liggen en niet onder de dekens zoals wij doen.
kindjes hebben vaak koude handjes en voetjes, terwijl dit voor hun niet zo voelt, komt door de bloedtoevoer.
hier krijgt ie al koude handjes als ie even 10 min in de box ligt te spelen...ik vind het ook altijd zielig, maar ach het hoort erbij
Mn dochtertje is nu 10 weken en ik doe haar sinds een paar dagen een slaapzakje aan met lange mouwen, eigenlijk ook voor haar handjes. De mouwen zijn iets te lang, zodat haar handjes in de slaapzak vallen. Toeval of niet, maar sindsdien slaapt ze wel ineens door! Ze is vrij beweeglijk en ik denk dat ze s nachts vaak wakker werd door telkens die koude vuistjes tegen haar gezichtje. Mijn oplossing is dus: een slaapzak met (iets te lange) mouwen!
Dat is een goede tip ! mijn zoontje ligt graag met zijn vuistjes tegen zijn gezicht en daar word hij dus weleens wakker van als ze koud zijn. Ik ga er morgen meteen een halen met mouwen.