Koude handen

Discussion in 'Baby en dreumes' started by LadyLaila, Dec 3, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. LadyLaila

LadyLaila Bekend lid

Mar 31, 2009
    534
    0
    0
    overijssel
    Mijn kleine van 9,5 maand heeft ijskoude handen telkens.
    Als we naar buiten gaan pak ik hem goed in ook zijn handjes
    Maar zelfs thuis in zijn slaap en alles hij heeft gewoon ijskoude handjes. Is dit normaal voor zo een kleine.
    Ik heb wel bij mezelf dat ik ook snel koude handen heb en voeten maar ik kleed mezelf ook niet zo dik aan als de kleine.
    Heeft iemand daar ervaring mee.

2. Lynn77

Lynn77 VIP lid

Dec 29, 2007
    10,546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Danique heeft ook veel koude handjes, ook binnen...ik denk niet dat je er veel tegen kunt doen. Maar Danique laat ook echt geen want aan d'r handjes zitten, 2 tellen en hup uitgedaan...

3. fafje

fafje Niet meer actief

mirza is wel veel jonger...maar ook hij heeft snel koude handen...in de box in de wipper...

maar als ik naar buiten ga, en hij heeft zn skipakje aan dan laat ik zn handjes vaak in de mouwen...zo blijven die wel warm
    (doe dit trouwens ook met normaal jasje)

4. Sensea

Sensea Niet meer actief

dat is volkomen normaal voor kleine kindjes. vooral als ze slapen. handjes zitten aan het uiteinde van het lichaam en soms heeft het kleine lichaampje nog moeite om het bloed voldoende krachtig door te pompen vooral als ze slapen. je zal zien dat het met anderhalf 2 jaar bijna helemaal over is.

5. marline1983

marline1983 VIP lid

Jun 11, 2006
    9,402
    1
    0
    hengelo
    koude handjes betekend juist dat ie gezond is;)

6. LadyLaila

LadyLaila Bekend lid

Mar 31, 2009
    534
    0
    0
    overijssel

OOh oke dan weet ik dat maar je gaat je toch wel snel zorgen maken vandaar. thanks

Share This Page