Ik vind het ordi.. maar,ik vind dat sowieso met alle dierenprintjes. dat zou ik mn dochter niet zo snel aan trekken
Dat ligt er nogal aan wat je er voor broekje en schoentjes onder doet. Kan echt heel erg gaaf zijn vind ik, maar bij te veel roze en goud wel ordi haha
Ik ben geen grote fan van roze, al helemaal niet van goud. Ik denk dat ie wel leuk staat op een skinny en met UGG's (zwarte)
Niet mijn smaak. Ik vind mijn dochter er echt nog te jong voor. Maar goed het wordt niet voor niets gemaakt, dus doe wat je niet laten kan haha.
Eens dat het idd uitmaakt wat je er onder doet, maar algemeen vind ik dat kinderen best een beetje kind mogen blijven. En dat wil niet zeggen dat het 'roze' met kant moet zijn, maar kinderen zijn in mijn ogen geen 'kleine volwassenen' en dat zie je toch snel gebeuren met dit soort kleding.
Ik ga even kijken hoe hij staat. Als ie niet leuk is stuur ik het terug of ik zet hem op marktplaats. Hij is nu 25 ipv 50
Ik vind het leuk! Juist omdat ze nog zo klein is kan het prima, vind ik. Voor een volwassene vind ik dit soort kleding wel ordi
Terugsturen kan idd altijd nog. Maar over smaak valt niet te twisten, dus als jij het leuk vindt is het goed toch! Ordi wordt het pas met veel goud en een sigaretje in haar hand, samen met een 'keffertje' 😉
Ik vind het leuk! Persoonlijk vind ik dat kinderen er niet snel ordi uit kunnen zien, ze zijn nog zo klein. Ze heeft nog jaren lang dat ze inderdaad uit moet gaan kijken met wat ze aan trekt. Laat haar nu nog lekker genieten . Daarbij vind ik dat je sowieso je kind lekker moet dragen wat jij zelf leuk vindt.
Ik vind hem leuk!! Maar denk ook dat het ook wel verschilt per kindje, de ene kan het hebben en bij de ander staat het totaal niet Zwart vind ik juist stoer, trek hier de kleine man ook wel eens wat zwarts aan (vaak dan nog wel wel met een vestje er over heen met grijs/zwart erin). Vind het bij jou dochter ook juist hartstikke gaaf staan!
Dankjewel! Ik bedenk me net dat ze al een tijgerprint setje heeft Maar ik ga die jas en deze legging niet combineren. Dat is too much
Ik vind het voor volwassenen altijd wel ordi maar voor zo een kleintje vind ik het erg leuk. Moet natuurlijk niet alles tijger en roze maar met een skinny en uggs zal het haar zeker staan!